(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KOLAY MI? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KOLAY MI? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok zor çok girdimi bir kere kalbe çıkartması da zor kalması da zor hele severse gönülden işin o zaman hiç de kolay değil sevda adına kutluyorum tebriklerimle
Uzattım elimi, bitsin şu firak İstersen üstüme şimşek olup çak Okyanus dediğin yüreğim kurak Uğrunda biçare kalmak kolay mı?
Karanlık gecenin ay’ı gül yüzün Aklımdan çıkmaz ki kelamın, sözün Sevgiyle nakışlı o narin özün Derya yüreğine dalmak kolay mı?
değerli kardeşim.gönül sesini dile getirdiğin bu mısralarda en çok beni etkileyen bölüm oldu,kopyaladığım satırlar.şiir özel ve güzel bir şiirdi.duygular taşmış,adeta bir pınar olmuş akıyor sayfanda.öyle herkesin yüreğine dalmak gerçekten çok zor.maharet ister.başarınızın devamını diliyorum selamlar kardeşim.
sevda yüklü, duygu yoğunluğu bir hayli yüksek, buram buram özlem tüten, kurgusuyla,örgüsüyle, anlam ve anlatımıyla örnek bir şiirdi. tebrikler ve saygılarımla...