Bahar günü şimâl rüzgârı estiren Telâşını güncelerime dikte ettiğim Delici kirpiklerinizle bakmasaydınız bana Elim ayağım Birbirine dolaşmayacaktı büyük olasılıkla Ve belki de Her şeyden habersiz… Kendimi ziyadesiyle mutlu hissedecek, Tükürmek istemeyecektim Dezenfektanla arındırılmış beyaz duvarlara.
Biliyorsunuz Özlemişliğimden değildi size gelişlerim, Vallahi aciliyetimdendi Sık aralıklarla topuk bileyişimdeki sebebim Hani geçen gün geldiğimde siz de söylemiştiniz Hatırlayınız lütfen, Hayretler mütemadiyenden ibaret sözlerinizi.
Görüş günümüz yaklaştıkça Kafamın içinde cenk eden afakanlarımın, Namlusundan çıkan son kurşunla Kim vurduya gitme düşüncesi altında Her an biraz daha ezilirken yüreğim Neticeyi, tesettüre bürüyüp Olanı biteni devasa bir sır gibi gizlerken...
---- ---- ----
Halbuki bu mecalsiz direnişim Tam manasıyla can savaşımdı benim Yumuşak bir dille Sıhhatime dair bilgi edinmek, hakkımdı zannederdim Hoş siz söylemeseniz de aklınızdan geçenleri, En ince detaya kadar belli ediyordu mimikleriniz Bir de anlamadığımı düşünüyorsunuz ya Usulca mırıldandığınız o terimleri Benden söylemesi Külliyen yanılıyorsunuz…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_YANILIYORSUNUZ_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_YANILIYORSUNUZ_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatta yanlış anlaşılmalar olabilir. Önemli olan yanlış bir anlamadan dolayı kesip atmamaktır. Yanlış anlaşılmaları atlayıp doğru anlaşılma yolunu açmak gerekir diye düşünüyorum. Gönlünüze sağlık.
LÂL-I SEVDA tarafından 3/11/2014 4:11:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
çok zarif çok nayif ne kadar asil dizeler.. ancak teşekküredeblirim bu ince duygular karşısında..( zira kalmadı böyle asilce hitap ve duygular ) sevgilerimle..tebrikler..
Latife biyana da gene güçlü kalemin gücüne saygıyla selam...