(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİZ BÖYLE MİYDİK? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİZ BÖYLE MİYDİK? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... Fakir, fukaranın hali çok yaman O da alkışlayıp, toka karışmış. ... Sayın MORAN mükemmel tesbitlerin anahtarı bence bu iki mısrada. O kadar mükemmel ki, o kadar doğru ki, o kadar özlü ki daha fazlası olmaz. Mevcut cesaretin kaynağı bu alkış. Ali kıran başkesen yapan bu alkış. Çok mükemmel bir şiirdi tebrik eder saygılar sunarım.
Velhasılı karışan karışana..Nereden tutarsan orası eline geliyor. Bütün ezberlerimiz bozuldu.Güzel bir şiir.Hepimizin duygu ve düşüncelerine ortak oluyor. Selamlarımla..
Adam çalıyor çaldığını yalanlamıyor, fakat ne hikmetse yandaşlar ya çaldıysa çalıştı ya diyor Aamların satmadığı yer kalmamış yandaşlara ama hala inanmıyor medyaya ayar basına ayar polise ayar hakime ayar hukuka ayar memura ayar ayar vermediği yer kalmamış ne hikmet bilmiyorum vatandaş anlamıyor meydanlarda polisiazarlama Bir ilin koskoca emniyet müdürünü azarlam haklısın üsdat çok haklısın biz böyle değildik ama böyle olduk yüreğine sağlık
Adamlar bunca hırsızlıklara yolsuzluklara rağmen.hainlerle kolkola işbirlği yapmalarına rağmen.vatanı emperyalist ve kapitalistlere peşkeş çekmelerine rağmen.TRTnin tüm kanallarında 24 saat reklâm yaparak işte ben şuna değil buna bakarım gibi hale tüm yüzsüzlükleriyle ve var güçleriyle halkı ve milleti dolandırmaya devam ediyorlar.
Bende milletime diyorumki!
*Ben devletin malını yabancılara peşkeş çekenlere bakmam. *Ben devletini kendi menfaatından üstün tutanlara bakarım.
*Ben milletimin düşmanlarıyla kolkola gezip işbirliği yapanlara bakmam. *Ben milletimin düşmanlarını kendine düşman bilen liderlere bakarım.
*Ben tüyü bitmemiş yetimlerin haklarını gaspederek,ayakkabı kutularında stoklayıp çalanlara bakmam. *Ben önce devletim,sonra milletim,daha sonrada partim ve ben diyene bakarım.
*Ben devletimin tüm imkanlarını seçimleri kazanabilmek için pervasızca peşkeş çekenlere bakmam. *Ben sırf kendi imkanlarıyla meyve sebze kasalarının üzerinden halka seslenmek mecburiyetinde kalanlara bakarım.
*Ben gerçekleri kendi menfaati uğruna çarpıtarak demoğoji yapanlara bakmam. *Ben seçimleri kaybetme pahasınada olsa doğruluktan ve dürüstlükten ayrılmayan doğruları söyleyene bakarım.
*Ben kökü emperyalist ülkelere bağlı hiç bir siyasî oluşuma bakmam. *Ben kökü Türk milletine bağlı tüm gücünü milletinden ve halkından alan,vatan ve millet sevdalılarına bakarım.
Sayğı değer Abim.Allah sizden razı olsun. Eseriniz mükemmel ötesi harika bir şiirdi.kutluyorum ve tepriklerimi sunuyorum. Selam ve sayğılarımla.
Derebey tarafından 3/10/2014 4:24:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Allah sizlerden razı olsun.kaleminiz kelamınız daim olsun.her iki yiğit yürek gönüldaşıma gönül dolusu selam ve sayğılar. TANRI TÜRK MİLLETİNİ KORUSUN VE YÜCELTSİN.AMİN.
at izi iz izine karışalı ayakalar baş başlar ayak olalı ve dahi afakirlikten beli bükülen millet kıl olmaya razı olalı kalkmayan bir sis çöktü göğümüzü göremez olduk
çok kıymetli dizeler di okuduğum hocam ve işte öylelerini şaşırtıyor mevlam ben çocuklarıma helal yedirmedim dedirtiyor ama anlayana tabi ki mahir kalemini gönülden kutladım hocam
Türkiyeyi yönetenler rüşvete, entrikaya, din sömürüsüne, haraca, baskıya, hırsızlığa o kadar alışmış ki, engel olmaya kalkan, hesap sormaya kalkan savcılar terörist, teröristler bey, soru soran gazeteci hain velhasıl herşey gerçekten birbirine karışmış. Hele bir de böyle idarecilerden şeriat düzeni bekleyenler var ki onların ya beyni yok, ya da aklı karışmış. Duyarlı kalemi ve yüreği kutlarım. Selam ve saygımla.
mirası mılet olan bir şiir yazmışsınız tüm benligimle size ve yazdıklarınıza canı gönülden katılıyor ve sizi ayakta alkışlıyorum milletin tercumanı olmıuş dizeleriniz elin dert görmesin dost kalem
GÖNÜL EVİNİZİN DUYARLI SESİ BEYAZ SAYFAYA HARİKA AKMIŞ ÜSTADIM. SABIR SABIR DESEK ARTIK SABIRDA BİR YERE KADAR. O DA BİTMEK ÜZERE SANKİ DİYEREK SAYGILARIMI SUNUYORUM.
değerli şiir dostu evet sözlerinize birebir katıldığım söyleyim yani artık neyiz nedenlerin kör düğüm olduğu noktayız allah sonumuzu hayır etsin ve sayfanıza saygılarımı bırakıyorum kaleminiz hiç susmasın zaralıcan