Klavye tuşlarına Hışımla yerleşen parmak uçlarım Acemiyken tavrına Sancılarım başlamıştı Birazdan kötü şiir doğuracaktım Okuması yasaktı çocukların.
Hadi gel de arama Ciğerimi harap etme konusunda Dudaklarıma, Ciddi başarılara imza atan Kahrolası cehaletin buram buram dumanını.
Kapalı alan cezası Bilmem ne kadar denirdi ya... Belki de Darp izlerinden muzdarip her kelimemi Tütünle birlikte sarıp Efkârıma yaranmaya çalışan geceleri Çatısız mekânların unutulmuş kıyısında Tüketmek gerekecekti.
Nasılsa bir kere kırılmıştı Yasakların zıvanası Kulağımdan asılıyordu Bilmem kaç yıl önce terk ettiğim tütünün Çıkmaz sokakta can bulduğu Bangır bangır haykırışı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_KÖTÜ ŞİİR_ ( Okuması Yasak- Çocukların ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_KÖTÜ ŞİİR_ ( Okuması Yasak- Çocukların ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasılsa bir kere kırılmıştı Yasakların zıvanası Kulağımdan asılıyordu Bilmem kaç yıl önce terk ettiğim tütünün Çıkmaz sokakta can bulduğu Bangır bangır haykırışı…
Hoş geldin hüzün dedim hem ki ne hüzün bırakılan sigaraya başlanacak kadar derin...Güzel bir serbest çalışmaydı Necla Hocam.Her şey güzel gönlünüzce olur dileğimdir...Sevgilerimle efendim...
Kapalı alan cezası Bilmem ne kadar denirdi ya... Belki de Darp izlerinden muzdarip her kelimemi Tütünle birlikte sarıp Efkârıma yaranmaya çalışan geceleri Çatısız mekânların unutulmuş kıyısında Tüketmek gerekecekti.......................tebrikler
açık açık yazdıklarınızın yanında neticeye götüren sebep pek bi saklanmış ya da bazen anlasak bile anlamamış gibi yaparız dokunmamak adına varsa bir yara kabuk tutuyordur belki o kabuğu kaldırmamak, kanatmamak adına kapalı açık bir hava sirkülasyonu var da sigara dumanından göremedim
bence çocuklar değil de şiir yazdıklarını zannedip anlamını bilemedikleri kelimeleri sırf iş olsun diye kullanan üyeler oksun derim..kötü bir anlam çıkartılmasın lütfen sadece ..küçük bir çimtik ti kendimi de içine kattğım..sevgilerimi bırakyorum çok hoş çok sevgi dolu olmuş..
beren yılmaz tarafından 3/6/2014 1:00:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
İşte şahane bir serbest şiir, tebrikler Necla
sevgimle