(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Affım Yok Sana... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Affım Yok Sana... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canımsın benim yaaaa... İyi ki varsın Canoşum... Nasıl ama şimdi Eylül ayakları yerden kesilmiş durumda değil mi:))) Telefonda attığın kahkahaların hala kulaklarımda yeni havadisleri arar söylerim bitanem... Şiir harika olmuş.
Hatasız kul olmazmış ceynan dost,boş ver affet gitsin,kul hakkı kalmasın üzerinde affedilmeyen kulun,bize taş atana biz ekmek atalım kul bilmezse yaradanımız bilir.
Yine coşmuş duygular....afsız mühürler bırakmış dizelere.....hüzünlü bir dile gelişin kırıntıları sıralanmış kelimeler arasına...elinize yüreğinize sağlık..tebrikler..
Her şey bu üç kelimede gizli. Affım yok sana anahtar kelime eminim çözülmesi anlatımı sayfalar alır Harkulade yine bir Duygu yüklü mesaj içerikli Saygın bir şiir okudum Duyarlı yüreğinizi kutluyor Sizi Saygı ile selamlıyorum Değerli Hocam İyiki varsınız Saygı ile efendim....