Kayboldum gözlerinde, Her yer karanlık Gülüşüne sevdalandım, Dudaklar gülüstanlık Sen olmazsan , Ben hiç yaşayamam Sel olmuş gözyaşımı , Hiç taşıyamam.
Sevgin uzağıma Ne olur,sakın düşmesin Yalvarırım rüzgârına, Bende üşümesin Beni de götürsün, Gittiği yere Benide gömsün , Serdiği mindere.
Acılı bir aşkın , Son damlasıydım Kaldıramadım seni Kamburumda taşıyamadım Sevmeyi bilmek , Senle şansmıydı Sevilmedikten sonra Yoksa bahtmıydım.
Zalimsin şimdi Benim gözümde Ateşler attın Bırakıp ,gittin yüreğimde Aldattın beni zalım Seviyorum diye Mademki beni , Hiç sevmeyecektin Neden girdin ,çapkın adam kalbime .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çapkın / şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çapkın / şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
keşke herkes yaptığı günahın önce nedenini, sonra da sebebini açıklayabilse dimi :) ama malesef nedensiz ve niçinsiz yaşanıyor bazen hayat, kırılan kalplerin, yıkılan hayallerin belki de allah katında çok değerli olduğu unutulup korkmadan işleniyor aşk cinayetleri..yüreğinize sağlık, gönül kırgınlıklarına dair güzel bir çalışma olmuş, sevgiyle kalın...
sevgiler ve saygılar benden o temiz kalbe ve ruha gelsin şairem, kaleminiz ve yüreğiniz her daim canlı ve keskin olsun. sevgi dolu şiir yüreklerinde buluşmak dileğiyle..
Son damlasıydım
Kaldıramadım seni
Kamburumda taşıyamadım
Sevmeyi bilmek ,
Senle şansmıydı
Sevilmedikten sonra
Yoksa bahtmıydım.
Zalimsin şimdi
Benim gözümde
Ateşler attın
Bırakıp ,gittin yüreğimde
Aldattın beni zalım
Seviyorum diye
Mademki beni ,
Hiç sevmeyecektin
Neden girdin çapkın,adam kalbime .
Sitem dolu anlatımdı severek okudum haz aldım
Yüreğine sağlık üstadım
_________________________Kalemin susmasın;Saygılar