(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Meçhullerdeyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Meçhullerdeyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dilim dolansın senin özlemlerine, gözlerim birtek sana aksın varlığınla, yağan yağmurlar sen koksun, güneş her doğduğunda sen dol odama, penceremden içeri sadece sen gir bahar diye, meçhule teslim etme biçare yüreğimi...
yüreğinize sağlık, çok güzel mısralar, sevgiyle kalın..
oşkun bir deniz gibi, köpürüp dalga dalga Fırtınalarla vursam, gönül yamaçlarına. Ya da sevgine muhtaç, küçücük bir kuş gibi, Aşkını tatmak için konsam avuçlarına...
Sararak arzuları gök mavisi bir tüle, Unutsak düşünmeyi, derdi, kederi bile. Tırmansak çocuk gibi, tutuşarak el ele, Günahlardan arınmış cennet ağaçlarına...
Gönlün bir İrem bağı, aşkın doğduğu yermiş, Sinendeki gülistan, renk renk goncalar vermiş. Cemreler düşmüş belli, tenin bahara ermiş, Pembe sürgünler dolmuş dalların uçlarına... Dudaklarım, sevdanla sarhoş olmuş kelebek, Bir bahar meltemiyle bu bahçeye girerek, Ellerinde, yüzünde dolaşıp çiçek çiçek Sevgi bûsesi gibi konacak saçlarına...
yüreğinin sesi daim olsun saygı ve hürmetlerimle...
Ben kalubeladan beri yokum meçhullerdeyim