Gönle düşen alevde, gizli gizli nihana Sinede ki nârını, sevda ile tutuştur. Tatlı bir bahar günü, sevda konunca cana Diller lal oldu ise , kalem ile konuştur. Sinede ki nârını, sevda ile tutuştur.
Dağlar ardında canlar, sevişirken düşlerde Güneş olup doğardı, şen şakrak gülüşlerde Gizli fırtına eser, yare yanan döşlerde Derdi, kederi atıp, mutluluğa alıştır. Sinede ki nârını, sevda ile tutuştur.
Ömre bedel bir candan, sevda yeli solurken Nefsi özünden atıp, ulvi hazda bulurken Kavlikarar eyleyip o sözünde dururken Sevgi nâmelerini, sevdiğine ulaştır. Sinede ki nârını, sevda ile tutuştur.
Gönüller deryasında ne saraylar yapılır Aklın çizdiği yoldan, kimi zaman sapılır Bazen kahredip cânı, yaşamaktan kopulur Yüzdeki tebessümle, gönülleri buluştur. Sinede ki nârını, sevda ile tutuştur.
Aşk denen gizli efsun, sarsa her an âlemi Mutluluk deryasına, herkes çalsa kalemi Hicranın acıları, boynu bükük güle mi? Tut huzurun elinden, hüzünlere bulaştır. Sinede ki nârını, sevda ile tutuştur.
Ürkütmesin hiç kimse, uçan sevda kuşunu Mavi düşe dalarak, seyredip uçuşunu Dökerek yollarına, gözünde ki yaşını Patlayan volkan gibi, ağlamak bile hoştur. Sinede ki nârını, sevda ile tutuştur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sinede ki nârını, sevda ile tutuştur. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sinede ki nârını, sevda ile tutuştur. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen sinedeki, nar öyle bir ateş oluyor ki hocam sevda ile buluşmadan yakıyor tüm bedeni sevda ile tutuşabilsek keşke çok anlamlı bir şiirdi sevgilerimle mükemmel olmuş...
"Ürkütmesin hiç kimse, uçan sevda kuşunu Mavi düşe dalarak, seyredip uçuşunu Dökerek yollarına, gözünde ki yaşını Patlayan volkan gibi, ağlamak bile hoştur. Sinede ki nârını, sevda ile tutuştur. Aman Allahım ne harika ne anlamlı yürek coşturan dizelerdi bunlar. Seçkiyi hak eden harika bir şiirdi. Ama ne tuhaftır ki görmemiş seçki kurulu böylesi güzel harika bir şiiri. Bakıyorum da bazen hiç hak etmeyen şiirler seçkide "ilginç" diyorum sadace ve dudak büküyorum. Hece şiirlerinde hece düzeni ön planda tutulunca bazen duygu coşkunluğu kaybedilebiliyor. Ama s,izin bu harika hece aşk şiirinde buut buut yükselmiş duygular. Ve bizi güzelim şiirinizin kanatlarında aldınız götürdünüz . Çok teşekkür ediyorum yüreğinizden harika bir eser düşürdüğünüz ve bizleride böylesi hrarika eserle buluşturduğunuz , tanıştırdığınız için. Tüm içtenliğimle tebrik ediyorum yüreğinizi kaleminiz. Selamlar baki dualarımla
Sevim Çiçek Karadeniz tarafından 3/1/2014 12:00:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gönüller deryasında ne saraylar yapılır Aklın çizdiği yoldan, kimi zaman sapılır Bazen kahredip cânı, yaşamaktan kopulur Yüzdeki tebessümle, gönülleri buluştur. Sinede ki nârını, sevda ile tutuştur.
Aşk denen gizli efsun, sarsa her an âlemi Mutluluk deryasına, herkes çalsa kalemi Hicranın acıları, boynu bükük güle mi? Tut huzurun elinden, hüzünlere bulaştır. Sinede ki nârını, sevda ile tutuştur.
Ürkütmesin hiç kimse, uçan sevda kuşunu Mavi düşe dalarak, seyredip uçuşunu Dökerek yollarına, gözünde ki yaşını Patlayan volkan gibi, ağlamak bile hoştur. Sinede ki nârını, sevda ile tutuştur.
Her zaman ki tadındaydı okunası dizeler Kutluyorum... Yüreğine kalemine sağlık __________________________________Saygılar
Tebrikler Ahmet Bey.Yine şahane sevda şiiri okuduk.Allahtan bir şey olmazsa hikayeyi bu hafta Cumartesi yükleyeceğim. Senden acı bir yorum bekliyorum.Selamlarımla..Hayırlı Cumalar dilerim.
Ürkütmesin hiç kimse, uçan sevda kuşunu Mavi düşe dalarak, seyredip uçuşunu Dökerek yollarına, gözünde ki yaşını Patlayan volkan gibi, ağlamak bile hoştur. Sinede ki nârını, sevda ile tutuştur.
hayırlı geceler bu güzel dizeleri değerli kalemini içtenlikle kutluyorum can kardeşim sevgi ve saygılarımla
Benim nazarımda günün en güzel şiiri. Tebrik ederim.
Selam ve sevgilerimle.