Beyazdı, Bembeyazdı /çok önceleri/ Kar yağıyordu Gözlerimde bir karaltı oysa Benim kaderim kederle anılıyordu Meşru müdafaaya izin vermiyordu hayat Günler, yıllar ve yaşlar Ezberlenmiş nakarat Eskimiş bir şarkıydı en başından..
Yapayalnız bir yola girdim /Çok sonraları/ Bir konukluk aradım Mülteci ruhumla Buldum sanırken İnşirah bir soluk Erken ölümlere yaslar tutuluyordu Sessizdi gece Faili meçhul bir yalnızlık kokuyordu…
Nefesi olmayan bir şehre düştüm /Şimdileri/ Çıkmaz caddelerde kimsesiz adım… Ve zamanı geldi, Ölüme bir mektup yazmalıyım Daha gençken el yazım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GENÇ BİR ÖLÜM/ YAŞAMAYI BİLMEDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GENÇ BİR ÖLÜM/ YAŞAMAYI BİLMEDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölüme bir mektup yazmalıyım Daha gençken el yazım… müthiş bir şiir müekmmel bir final.. geç okuma nedenim o günlerde sitede olamamam yüreğinize sağlık çok güzeldi
Şiirleriniz duygu yüklü,his yüklü, adeta yağmur yüklü bulutlar gibi boşalmaya hazır.. bir dokunsan hüzme hüzme, billurlaşacak gözyaşların.. Duyguların kristalize edilişi şeklinde mısralarınız. Güzide duygu ve hisleriniz insanı çizdiğiniz dünyada kanatlandırıyor. İpek tellerden örülmüş gibi, Yalnızlığı ve hüznü işlemişiniz şiirinizde.. Sanki yalnızlığınıza kışın o esrarengiz güzelliğini yansıtan, kartanelerini yoldaş yapmışınız..
''Kaderin kederle anılması, Erken ölümlere yaslar tutmak, Ölüme bir mektup yazmak..'' ifadeleriniz çok orijinal ve güçlü ifadelerdir.. kutlarım sizi.. selam ve sevgilerle..
Ölüme bir mektup yazmalıyım Daha gençken el yazım…
sonu hakkında güzel şeyler söyleyeyim dedim şiirin; söylenmiş.. öyleyse diyorum ki baştan sona mükemmel bir şiir:)) ama ne de olsa erken ölüm işte hüzünlendirdi ayrıca.., canın sağolsun..
"Zorluğun yanında bir kolaylık var mutlaka"...Bütün sıkıntılardan "Rabbe yönelerek doğrulmak" mümkün ancak...Böylesine güzel sözler üretmesi ruhun, ancak böylesine derinden duyumsamasıyla mümkün hayatı ve ölümü...Her türlü övgüyü hak eden bir şiir...Kutluyorum...
bu sitede şöyle bir sistem var "sen benim şiirime yorum yap ben de sana yapayım", "sen bana yüreğine sağlık de, ben de sana senin de yüreğine sağlık diyeyim", kusursuz işliyor uzun zamandır, böyle bir yapay alış veriş ortamı oluştu burada, gerçek şiirler bu aşamada görülmüyor ve önemsenmiyor, geçiliyor...
bunları buraya yazdığım için üzgünüm, şair, ama ben cidden anlayamıyorum bu sistemi...