Bir güvercine bağla umutlarını... Ayalarının sıcaklığında önce çırpınacaktır, Ellerini arala sevgili, Uçacak ve gelecektir pencereme Çünkü ; Senin her umuduna Ben bir aşk kırıntısı sakladım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK KIRINTISI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK KIRINTISI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hem barış, Hem sevgi, Hem de umut taşırlar. Sevda güvercinleri bu işe çok iyi yarar. Mükemmel bir fikir şair dostlar Şu şiirsel kırıntılar !... Bundan sonra penceremin önü, Güvercine açık pazar !? Hani var ya, o ufak ufak umutlar ! Bir başka malum yar, Ben güvercinime mesaj yazar, Derim ki, Bunun için de "AŞK KIRINTISI" var, Yalnız o kadar. o bunu hemen anlar. Güvercin de gidip yare uçar !!!.....
Ne güzel yazmışsınız ! Bunu ne iyi hatırlattınız ? Bu fikriniz işimize çok yarar ? Teşekkürler ! Mutluluklar !!!.....
Onatça tarafından 2/24/2014 8:28:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Onatça tarafından 2/24/2014 8:32:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
" AŞK KIRINTISI..."
Hem barış,
Hem sevgi,
Hem de umut taşırlar.
Sevda güvercinleri bu işe çok iyi yarar.
Mükemmel bir fikir şair dostlar
Şu şiirsel kırıntılar !...
Bundan sonra penceremin önü,
Güvercine açık pazar !?
Hani var ya, o ufak ufak umutlar !
Bir başka malum yar,
Ben güvercinime mesaj yazar,
Derim ki,
Bunun için de "AŞK KIRINTISI" var,
Yalnız o kadar.
o bunu hemen anlar.
Güvercin de gidip yare uçar !!!.....
Ne güzel yazmışsınız !
Bunu ne iyi hatırlattınız ?
Bu fikriniz işimize çok yarar ?
Teşekkürler !
Mutluluklar !!!.....
Onatça tarafından 2/24/2014 8:28:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Onatça tarafından 2/24/2014 8:32:56 PM zamanında düzenlenmiştir.