Kaçırmışın kör gözlerini benden Deli keçilerinle biliyorum hoş değilsin Bildiğim var diyorsam sevgilim sana Bil ki benim için hayatım değilsin.
Keşke sevmeseydim neden sevdim seni Bu sevdan beni de senden etti gitti Ne olur arayıp sorma beni desen de Bil ki cancazım bana sen firkat değilsin.
Yokluğunu her an yazıyorum sana Olmayan hiçliğin içimi yaktı da geçti Ben olmuşum belkide zırdeli sana Anladımki sende beni sevdiğinden emin değilsin.
Çok uzaklardasın ama bilki en yakınımdasın Bazen bir uçta sen bazen çok yanımdasın Sevdan beni sen etti diyemiyorum amma; Sen yatağıma uzanan adam benimle değilsin
Bozarım aşkın oyununu ben bozarım inan Bu dünyada aşkın mazisini keserim inan Bahtıma yan kor savur istersen duman duman Rabbime verdiğim sözlerle yemin değilsin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Değilsin / şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Değilsin / şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bil ki sen değilsin yar hasatım, bil ki değilsin özlemlerim, değilsin adı konmamış sevdaların baş tacıi, değilsin sen sevdamın son şahidi. ne özlemlerimdesin, ne de yürek çarpmalarımda... harika bir terk ediş isyanı olmuş, geçmişi kor ateş olmaktan çıkarıp, mehtabın doğuşunu, askerden gelecek oğlunu bekleyen ananın gözlerinde ki hasret gibi bekleyen bir sevgi insanına yakışır bir son..yüreğinize sağlık efendim..
Çok uzaklardasın ama bilki en yakınımdasın Bazen bir uçta sen bazen çok yanımdasın Sevdan beni sen etti diyemiyorum amma; Sen yatağıma uzanan adam benimle değilsin
MERHABALAR DOST KALEM ; GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA..
estafurullah..keşke yorum kabilliyetim olsa da şiirin manasındaki hakkını teslim edebilseydim..ama tıpkı bu nezaketiniz gibi azımızı çok sayarak değerlendireceğinizden kuşkum yok..her şey gönlünüzce olsun..saygımla..
Çok uzaklardasın ama bilki en yakınımdasın Bazen bir uçta sen bazen çok yanımdasın Sevdan beni sen etti diyemiyorum amma; Sen yatağıma uzanan adam benimle değilsin
Bozarım aşkın oyununu ben bozarım inan Bu dünyada aşkın mazisini keserim inan Bahtıma yan kor savur istersen duman duman Rabbime verdiğim sözlerle yemin değilsin.
Biraz kızgın mıydı kalem acaba.....? Beğeni ile okudum yüreğine sağlık üstadım ____________________________________________Kalemin susmasın;Saygılar