Sevdiğim gitmiş gurbet yar elinde Aşıklara sordum seni o çiçeğimde Adını ne zaman ansam başka yerde Ellerimi tut, gözlerime bak, gözbebeğimsin (de) Beyaz bir mendil ile gözümün yaşını sil Kulağıma fısılda seni çok seviyorum (de) Yüreğime geldiğinde akasyalara eğil Yalanda olsa ağlamana dayanamam (de)
Göz yaşımın altında seninle ıslanmak Sevgimin altında seninle kavrulmak Gülen gülücükleri seninle paylaşmak Mahur bakışlarınla seninle uyunmak istiyorum (de) Teselli arıyorum deli hoyrat bağında Kışıma karlar yağmış seninle dağına Böyle yaşamak mı ? ah gider ağrıma Teselli arıyorum ver elini elime (de)
Bakışların endamın işven yerli yerinde Sevdan kokun var tenim tenimde Sönmeyen ateşin duruyor halâ derinde Gel bana sen , seni seviyorum sevgilim (de) Yeşil çimenim kara gözlün seni sever Canım cananı sevenlere hep feda eder Ölü ruhsuz cansız baş bir taca döner O ipek saçlarından bir öpeyim sevdiğim (de)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DE / şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DE / şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bakışların endamın işven yerli yerinde Sevdan kokun var tenim tenimde Sönmeyen ateşin duruyor halâ derinde Gel bana sen , seni seviyorum sevgilim (de) Yeşil çimenim kara gözlün seni sever Canım cananı sevenlere hep feda eder Ölü ruhsuz cansız baş bir taca döner O ipek saçlarından bir öpeyim sevdiğim (de)
Ustacaydı okunası şiir Severek okudum Yüreğine kalemine sağlık __________________________________________Saygılar selamlar
Bakışların endamın işven yerli yerinde
Sevdan kokun var tenim tenimde
Sönmeyen ateşin duruyor halâ derinde
Gel bana sen , seni seviyorum sevgilim (de)
Yeşil çimenim kara gözlün seni sever
Canım cananı sevenlere hep feda eder
Ölü ruhsuz cansız baş bir taca döner
O ipek saçlarından bir öpeyim sevdiğim (de)
Ustacaydı okunası şiir Severek okudum
Yüreğine kalemine sağlık
__________________________________________Saygılar selamlar