(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hasta Gibisin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hasta Gibisin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın .birisi. şiirde hile var... Önce resimsonderece etkileyici. Sonra şiir resimle bütünlük içinde bir sunum. Sonra final : :)))))) Ne iş ? Bu nasıl güzel bir kamuflaj ? Çok sevdim, tebrik eder saygılar sunarım.
Ustaca yazılmış bir eser, tebessüm ettirip aynı zamanda düşündüren hayatın içinden bir öykü gibiydi.! Çokça güzel ve şiirdi. Kutlarım hocam kaleminiz hiç susmasın...
Ne sesin çıkıyor ne de soluğun, Sararmış yüzünle hasta gibisin. Ne var ki ağzında şişmiş duluğun, İçine üflenmiş pasta gibisin.
Testi mi kırdırdın soğuk sözüne, Mor boya sürmüşsün kahve gözüne, Takmışsın baharda kışı yüzüne, Vallah bedeninle küste gibisin.
Ne üstün düzenli, ne halin iyi, Hiç kullanmazmısın sabunu suyu, Kendine gel artık, bırak bu huyu. Saçın sakalınla yasta gibisin.
Sen kime ne sattın, kime ne ettin, Çenen kırık yine, erkenden öttün, Gel otur yanıma çivi mi yuttun. Sanki ellenmemiş deste gibisin.
Epeyce dertlisin çoğalıp durdun. Devrilmiş duvarın yıkılmış ardın, Göçüp gittin yine hayale vardın, Birisi’yle gizli histe gibisin.
Zekeriya Duman
Hayat işte böyle kimisini güldürüyor kimisini süründürüyor, ibretlik dizeler okuduk, değerli şair kardeşimi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Kusursuz, çok güzel bir şiirdi. Doğrusu biraz kendime çekidüzen verme ihtiyacı hissettirdi. Dinlemek lazım böyle sözleri. Sanırım saçımı, sakalımı biraz düzeltsem iyi olacak. Tebrik ederim...
Güzeldi, uyarılar adamı adam eder mi acaba)) tebessümle okudum, yüreğiniz dert görmesin hemşerim, tebriklerim yürekten, şen ve esen kalınız dileklerimle..
nesiller arası kopuklukta kaybedenler fiziki gücünü kaybedenlerdir.gönüller sığınma yeri olmaktan çıktığında ne modern dünyanın sığınma evleri doldurur o boşluğu nede huzur evleri.çok güzel resmetmişsiniz............... kutluyorum usta kalemi selam ve saygılarımla
Nedense şiiri okurken kendi ruh halimi görür gibi oldum. Bazen insan fiziksel olarak belli etmese de ruhen dibe vurmuş gibi hissedebiliyor. Bazen gizli hisler de barındırıyor yüreğinde. Tabi ki bu duygularda gelip geçiyor, olduğu gibi kalmıyor ve dönüşüyor başka duygulara. Oradan da başka şiirlere tabi. Nice şiirlere inşallah. Saygılarımla.
insanın diğer canlılarla ortaklaşa taşıdığı özelliklere ek özelliklerdir. İşte bu özellikler ya da olanaklar "insanın değerini" ya da "onurunu" oluşturur
insanın diğer canlılarla ortaklaşa taşıdığı özelliklere ek özelliklerdir. İşte bu özellikler ya da olanaklar "insanın değerini" ya da "onurunu" oluşturur