(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Atasından öğüt almayan evlât da, evlâdına öğüt veremeyen ata da ne talihsizdir. Boşa gelip bomboş giden ve teneke tıngırtısından farksız bir hayat hikâyesi ile göçenlerden olmamak niyazıyla güzel değerlendirmelerinize teşekkür ediyorum Sami Hocam. Bilmukabil Kalbî selâmlar..
ÜSTADIM; GÖNÜL EVİNİZDEN OĞLUNUZA VE DE DOLAYISIYLA BÜTÜN OĞUL VE KIZLARA NASİHAT NİTELİĞİNDEKİ DİZELERİNİZ BEYAZ SAYFAYA HARİKA DÜŞMÜŞ . GÖNÜL SESİNİZ DİNMESİN. SAYGILARIMLA...
"Rehberimiz Kur'ân" diyenlerden ve uygulama gayretinde olanlardan sayılmak niyazıyla kalbî teşekkürlerimi ve bilmukabil saygılarımı sunuyorum İsmail Hocam. Selâmetle..
engin gönLünüze yüreğinize sağLık, duyguLar çağLamış akmış.. Nur-u iman deryasına daLmış.. Yüce Rabbim imanımızı kaLkan eyLesin, bizi her türLü fücur..dan korusun, Takva ehLi kuLLarından eyLesin..inşaaLLah. .. GüzeL şiirinizi tebrik ederim.. Cumamız mübarek oLsun, saygıLarımLa..