Bırakıp gittiğin, bitkisel aşka soktuğun o yerde, öldürmeye çalıştıkça beynimde seni ; -içimdeki, masum kız çocuğu -hala, -inadına kürek çekiyor, uzaklığının nefesine -kopardığın fırtınaların -alabora eden, tüketen haliyle...
I- Kendini çaldığından beri bizden yokluğunla sevişen bedenimizin ,yorgunluğuyla, bıraktığın kapalı kapıların, hangisini açsak yüzünü karşılıyoruz, takındığımız mutluluk maskesiyle sarıldıkça anlıyoruz, sen, kokmadığını yığılıp kalıyoruz, küsen gözbebeklerimizle içli içli ağlıyoruz saatlerce.
...Avunamıyoruz ......Kanamıyoruz
Tutulan dilimizi açamıyoruz, adını andığımızda . Tutuşturamıyoruz avuçlarımıza hiçbirşey ellerimizden çektiğin ,parmakların yerine. Elma şekeri lezzetinde şarkılar yerleşmiyor ; hep bir, acımsı tat gidişinin tadını sürdüğünden beri, dudaklarımızda.
En karanlık ,takvim yapraklarından çalıp uykusuz gecelerin yalnızlığında ,saklarken seni sohbet ediyoruz sabahlara dek sonra da susturduğun ah*larla sessizce dokunuyoruz olmayan yanına damlalarla, resimler çizip, özlemine kör bıçakla kesiyoruz aşkına bilediğimiz tüm sesli harfleri. Bir, bir düşük yapıyoruz sessizce tebessümlerimize dikili kuraklıkla yeşeren, dua’larımızla.
Yediğimiz darbede haketmediklerimize, dile getiremediklerimizle ettiğimiz isyan çığlıkları, parçalarken, içimizi sarılarak ağlıyoruz, içi boş şiirlere.
Susmayı yeğliyoruz, sualsizce Yaşadığımız günler adına ! Sevdamız adına ! Kutsal , Aşk adına !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdana Seçtiğin, İki Kurbandık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdana Seçtiğin, İki Kurbandık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sessizlik içinde kalan bir hüznün acısı ne büyüktür bilirim. İçinden kentleri kaldırıp bir bomba saldırısıyla yok ettirir her yeri... Gece gündüze gündüz geceye karışır da akıl sır erdiremeyiz.
Şimdi gidiyorsun içimde ki kentleri tarumar edip Gözlerim yollara takılı kalan birer km levhası Var git ey sevgili sana gelen tüm yolları katlettim Bir şiir demle şimdi içinden ben sen geçen Bir de '' kutsal aşk '' olan dercesine şiirdi...
Yediğimiz darbede haketmediklerimize, dile getiremediklerimizle ettiğimiz isyan çığlıkları, parçalarken, içimizi sarılarak ağlıyoruz, içi boş şiirlere.
Tebrikler güzel dizelere beğenerek okudum kaleminiz daim olsun saygılarımla..
bu gün okuduğum şiirler içinde gönlümde dem tutan bir şiirdi bu çok güzel anlatımlı dizeler... gönülden alkışladım kaleminizi ve müziği çok iyi seçilmiş değer katmış şiire
seçilenler seçenlere minnettar,seçenler seçilenlere ihanet ve kurgusuz bir düzende kör topal hayat bulguları. halbuki sessizlik büyütür insanı susmalar dilin en yetkin yeridir kuş uçsa kervan geçmez kervan geçse kuş ölür öylesine harap alrı taşlar misali yaşam...çok iyi çok..
öldürmeye çalıştıkça beynimde seni ;
-içimdeki, masum kız çocuğu -hala,
-inadına kürek çekiyor, uzaklığının nefesine
-kopardığın fırtınaların
-alabora eden, tüketen haliyle...
Kalemin daim olsun canım yüregine saglık sevgilerimle...