Yokluğunun iki yakası bir araya gelecekmiş hasret bitecekmiş bitmesin.. Sensizlik sofrasının kanatsız kuşları başka diyarlara göç edecekmiş etmesin.. Yeter ki bir daha gönlün idamıma meyletmesin…
Vuslatın.. İki yaralı yürek kadar birbirinden uzak ani bir ölüm kadar yakın vuslatın.. Kaç kez inkâr edebilirim gözlerini Kaç kez tıkayabilirim kulaklarımı Seslenişini kaç defa duymazdan gelebilirim Daha kaç ömürlük sürgün yeter unutmak için bendeki beni benden koparan seni..
Müsebbibi isem maziye gömdüğün her yeni yaşın azabıma eklensin dökülen her sahipsiz gözyaşın.. Kutlama ile matem arası bir kavşaktayım sevincim çığlıklarından mahrum yaralı umutlarım eski takvim yapraklarına sarılı.. Bilmem kaç kere dilendim ayrılık avlusunda Kim bilir bu kaçıncı tevekkül edişim sevdana..
Gülüşümü tebessümüne kurban eylediğim benimkisi ne şairlik ne bir koyu dervişlik varsa yoksa diz boyu çaresizlik bir de imkânsızlık boyu kabullenmişlik.. Arala karanlığın ar perdesini ve hisset ellerimin günaha hazır sıcaklığını..
Olsaydı karşına çıkacak dermanım her tenhada kıstırmaz mıydım yıllara meydan okuyan masumiyetini.. Saçlarının kokusuyla dolu ciğerlerim hasretinle dağlanmış dudaklarımla tam on ikiden vurmaz mıydım yüzünden sarkan tebessümü..
Bil ki Her köşe başı yanağına pembe bir pusu Her köşe başında kesebilirim yolunu..
Bil ki Sıcak nefesinin zehrini taşıyor hâlâ tenim Dudaklarımı dudaklarınla mühürleyip gittiğin günün vahşetini yaşıyor hala bedenim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mütevekkil Se(v)da şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mütevekkil Se(v)da şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçli bir şiir; yaşanmışlıklar çok derin izler bırakmış belli ki... Zaman ilaçtır, evet; ama ilaçların yan etkilerini ne yapacağız... Beklerken sağdığımız acılar ve soluduğumuz duman ne olacak peki..?
Umarım güneşlidir gökyüzünüz bundan sonrası için...
Bir yorumunuzda baba olduğunuzdan bahsetmiştiniz yanılmıyorsam... Hayatın en eşsiz duygusunu tatmışsınız; ne mutlu size... Ben de bir anneyim, üç yaşında cadı bir kızım var:)
Onun doğumundan sonra anladım ki, ondan gayrısı boş.. Her şeye dayanılır, mukavemet edilir; yeter ki sağlıklı ve mutlu olsun...
Siz de çocuğunuza ve eşinize sarılarak göğüsleyin hayatı; başka bir güce ihtiyacınız yok çünkü, emin olun...
Ne güzel umut ve moral verdiniz... Bizimkisi gerçekten değişik bir aşk ve herşeyden öte değişik bir dostluktu.. Ve bunun kıymetinin farkındayım. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum...
Kaderde ne varsa o olur, evet, bunu fazla fazla deneyimledim hayatım boyunca.. Ama kim bilir, belki de kavuşursunuz tekrar, eğer karşılıklı ise hala duygular... Gönlünüze göre olur umarım her şey ve umarım terazi sizden yana ağır basar bu sefer...
Üzgünüm ama "çok daha iyi" gibi bir tanımlamayı kabul etmiyorum ben. Her insan eşsiz ve özeldir. Hiç kimse o olamaz. Onun gibi düşünemez, onun gibi hissedemez, onun gibi özleyemez, onun gibi sarılamaz vs... Ve bir araya gelemeyeceğimizi adım gibi bilsem de ben onu çok seviyorum ve seveceğim.. Şiirin anlattığı da böyle bir tevekkül zaten...
Dumanı mecazî anlamda kullanmıştım aslında; ama sigara içen birisiniz demek ki... Ve de çok içiyorsunuz herhealde; zararın neresinden dönseniz kârdır, bence en azından azaltmaya gayret etmelisiniz...
Ve umarım zaman çok daha iyilerini çıkarır karşınıza ve çok mutlu olursunuz...
Evet tahmin edebildiğinizden çok daha derin izler bıraktığını söyleyebilirim. Sağılan acılar yaşarken belki ölmekten beter ediyor insanı ama eğer acıyı aşabilirsen ben bunu bir kazanç olarak görüyorum. Aynı ya da benzer bir acının ikinci bir kez canımı yakmasına müsaade etmem. Soluduğumuz duman deyince aklıma sigara geliyor. Bu konuda ise umutlu konuşamayacağım. Ciğerlerimi çürüttüm çünkü. Gökyüzü güneşli olsun, yamurlu olsun, karlı olsun hepsine hazırım. Yaşanacak ne varsa iyisiyle kötüsüyle yaşanacak bu hayatta... İyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum...
Ustam. Birkaç gün boşluk zamanım vardı karaladım bir şeyler dilim döndüğünce. Siz olmuştur diyorsanız benim için başka teyit aramaya gerek yok. Paylaşım başka söze gerek bırakmıyor zaten. "Yani sen elmayı seviyorsun diye, elmanın da seni sevmesi şart mı! Evet, bütün iş Tahir ile Zühre olabilmekte; yani yürekte..."
Zaman ilaçtır, evet; ama ilaçların yan etkilerini ne yapacağız...
Beklerken sağdığımız acılar ve soluduğumuz duman ne olacak peki..?
Umarım güneşlidir gökyüzünüz bundan sonrası için...
Tüm kalbimle dilerim bunu...
Tebriklerim ve saygımla...