(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat Bir Bilmece... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat Bir Bilmece... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet gerçekleri sanat içerisinde güzel ifade eden bir çalışma, Elbette ölüm bir hakıkat bizlere verilen misyonuda unutmamak kaydıyla meşruiyet içerisinde yaşamak konumundayız. Diğer mahlukattan farkımız bizler başıboş değil her an imtihandayız. Bu güzel şiiriniz bana bunları anımsattığı için size minettarlığımı sunarım.
Kim bilebilirki birazdan ne olacağını...Allah'tan başka....Hangi hasta daha uzun yıllar yaşayacak..Hangi çok sağlıklı görünen insan veda edecek hayata umulmadık bir anda.... Anlamlı ve güzeldi şiir..Kutlarım...Selam ve Saygımla.........
yüreğin duygulara nufus eden sesini duyduk mısralarınızda....yüreğimize salıncak kurmuş düşlerimize uyan deme vakti gelmişte geçiyor..gerçek dünyaya dönelim sizin eserinizle....gönül deryanızdan bu güzellikler eksik olmasın....tebrikler.
Elbette ölüm bir hakıkat bizlere verilen misyonuda unutmamak kaydıyla meşruiyet içerisinde yaşamak konumundayız.
Diğer mahlukattan farkımız bizler başıboş değil her an imtihandayız.
Bu güzel şiiriniz bana bunları anımsattığı için size minettarlığımı sunarım.
Tebrik,takdir,selam ve hürmetlerimle...