sağ kalan kim, ölen kim birinci cihan harbi miydi ki aşkla sen ve ben iki kişilik özel tim, göreme’den gizli gizli en ölümcül yerimizden; kâlpten vurduk birbirimizi...
günler, aylar, yıllar geçti; hâlâ daldıkça gözlerine geceden dolunay geçer karşımda gülpanya elinde bir kadeh şampanya aşkla yudum yudum sende beni, bende seni içer...
bakışırız hayran hayran kızılırmak suyunda bir turna balığı yüzer şavkı vurur pul pul; kayıp gecesindeyiz düşlerin kıyısında o ırmağın söğütlerin gölgesinde suna boylu ördekler, kazlar kış bitiyor, düş bitmiyor bitmiyor ilk ve sonyazlar...
-III-
dolaşınca dudağımda ismin bir ferahlık bir ferahlık nefesim açılıyor, erim erim eriyor dilimde cismin seninle doluyor göğsümün kafesi yoksa sen naneli şeker misin?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NANELİ ŞEKER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NANELİ ŞEKER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili Saban arkadasim, cok güzel bir ask siiri okuttun. Keyiflendim inan bana . Bu " Naneli Seker " Bana "Halkali Seker " o türküyü hatirlatti . Ne alaka diyeceksin belki ama icimden öyle gecti .
Halkalı Şeker Hasiretlik Çeker Çok Sallanma Güzel Yarim Cahilim Aklim Gider
Bir tatlı sevdâ türküsüydü ılgıt ılgıt esip giden.
Tebriklerim çokça Sayın Hocam.
Esenlik dileklerimle efendim!