Hangi dal inlemez kırıldığı yerden? hangi yaprak bilmez ayrılığı? estiğinde sonbahar rüzgarları…
Tomurcuklar üşümez mi? incinmez mi küçük kalpler? ürkek, masum, narin yalnızlık ve korku diyarından…
El sarar mı yaraları şiiranne? bak akşam oldu nereye ve kime sığınır bir çocuk yoksa kimsesi…
Yürekteki öksüz çiçek gözyaşıyla beslenirse kuruyup gitmez mi şiiranne? anısı olur mu küçük rüzgârların? kırılınca düş kanatları...
Ak bir güvercin değil midir şiir? kirlenmez mi beyazı? inlediğinde bir çiçek…
kırılınca dal inleyince çiçek ağlayan gözlerde üşümez mi şiir yaraları zalimlere kalır mı bu dünya şiir anne
Acılı bir çağda ödünç alınmışsa sevinçler kaybolup gitmez mi?.. dağ doruklarına, uçurum kıyılarına, eğilmez mi bulutlar? bir annenin kar çığlığında düşmez mi şiir’in beşiğine ateş
Yüzüne kapanmaz mı kapılar? üşüdüğünde gül ve yasemin kokulu sevgiler… gözyaşıyla ıslanmaz mı? küçük nazlı kalpler…
Titrerken gece ayazın soğuğundan incinmez mi minik eller? nazlı bedenler üşümez mi? yıldızlar örtmezse üstünü nasıl ısınır çocukgülüşleri şiiranne …
Yanaklarında iki damla yıldızla siyah bir gülün uğultusunda alıp götürmez mi gözlerdeki buğuyu? üşümez mi sevgiler? kırılmaz mı dal?… boz bulanık sisler basınca hayalleri…
Şiir gibi doğmak nasıldır şiiranne? şiir gibi büyümek şiir gibi düşünmek şiir gibi yaşamak şiir gibi ölmek nasıldır?…
Bu nasıl bir dünya şiiranne gülün acısı mıdır insan? benim aklım almıyor aklım almıyor şiiranne...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiranne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiiranne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
alnı gül işlemeli günler getir bana ey çocuk hülyalı gülüşler gözlerinle görmek istiyorum sabahı dünyayı yüreğinle sarmak istiyorum umutlu ve şen Nuri Can(Düş Çınarı)
Her dizesi ustalıkla işlenmiş şiirinize,yine size ait olan ve her okuyuşumda bir başka duygulara alıp götüren Düş çınarı ve zeytin gözlü çocuktan alınan mısralarla karşılık vermek istedim.
Resim atölyenizdeki birbirnden eşsiz resimleri ve şiirlerinizi bizmle paylaşmanız bizi çok mutlu etti...
Yanaklarında iki damla yıldızla siyah bir gülün uğultusunda alıp götürmez mi gözlerdeki buğuyu? üşümez mi sevgiler? kırılmaz mı dal?… boz bulanık sisler basınca hayalleri… Şiir gibi doğmak nasıldır şiiranne? şiir gibi büyümek şiir gibi düşünmek şiir gibi yaşamak şiir gibi ölmek nasıldır?… **** Okuduğum en anlamlı şiirlerdendi şairim. Son derece duygulandım inanın. Bu nasıl bir masal böyle şiirce ve şiir üstüne? Yürek titreten, bir koruyucu yüreğe korkularla sığınma istenci getiren tüm duyular içinde... Yüreğinize sağlık. Sevgi yüklü saygılarımla.