dünya tuzağına düştük bir kere gizli bir ağa takılıp yuvarlandık cihana ne zaman doğduk ne zaman büyüdük suçlarla,günahlarla takıldık bir çarka istemesekte dönüp duruyoruz bir sağa,bir sola
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTEMESEKTE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTEMESEKTE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkes tertemiz bir bebek olarak doğar da; bu devirde; bebek temizliğinde ve saflığında göçüp giden yetişkin var mıdır bu dünyadan acaba?... Mümkün değil tabii ki bu devirde bence....Fondaki bebek kadar güzel dizelerdi... Yüreğinize sağlık. Esen kalınız.
ne zaman doğduk ne zaman büyüdük suçlarla,günahlarla takıldık bir çarka istemesekte dönüp duruyoruz bir sağa,bir sola
Resme dikkatli bakanlar masumiyetin izlerini rahatlıkla göreceklerdir.her doğan çocuk temiz ve berrak bir biçimde doğmaktadır.John Locke'nin ifadesiyele "Tabula rasa-Bembeyaz bir zemin" Onu ailesi ,çevresi, eğitimi vs ne yazık ki karartır, kirletir suç ortamına intikal ettirir.
şiiriniz bu hakıkatları şiir tekniği içerisinde harika bir biçimde ifade etmiştir. kişiyi ne yazık ki kendi haline bu masumiyetiyle bırakmazlar, onun bu tabula rasa'sını kirletirler.Lekelerler. Ne mutlu yaşamda kirlenmeden onurunu rencide etmeden kalanlara, Hayata karşı dimdik savaşım verenlere, Her türlü çileye göğüs gerenlere,
Tebrik,takdir,selam ve hürmetlerimle efendim.....
AŞKIN COĞRAFYASI tarafından 1/15/2008 8:37:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Biz olduğumuz yerdede dursak dünya bizi döndürüyor.Başımızın dönmesine aldırmadan. hayatımı dönmekten ibaret bir sağa bir sola.Güzel anlatmışsınız.Kutlarım
Zamanın akışkanlığında büyürken yapış yapış, kirleniyoruz ziftlere bulanıp ve kirletiyoruz bazen istençli, bazen umarsızca yarınlarımızı, dünya hali içinde... Davetsiz geldiğimiz bir handa, ağırlanıyoruz maddiyatça... Adalet ararken cep harçlığımızca, haramilere soyulup, kalıyoruz/yaşıyoruz bukalemunca. Teşekkürler şairim. Sevgi yüklü saygılarımla.
dünya tuzağına düştük bir kere gizli bir ağa takılıp yuvarlandık cihana ne zaman doğduk ne zaman büyüdük suçlarla,günahlarla takıldık bir çarka istemesekte dönüp duruyoruz bir sağa,bir sola
Doğru söylüyorsunuz.İstesekte istemesekte dönüp duruyoruz bir sağa bir sola.Bu da birşey,bu da başarı. Ben de diyorum ki,ne kadar şanslıyız.İpini koparmış dünyada sağını solunu bilmeyen o kadar insan var ki!..