vefasız sevgililer gibi ardına bakmadan kaçıp giden bulutlar bizide alın koynunuza seher vaktine kadar yolculuk yapalım güneşin ilk ışıkları kalplerimizin açık duran penceresinden girerken içeri merhaba diyelim savaşsız, umut dolu Bir dünyanın özlemini çeken çocuklara....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAL OLSA BİLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAL OLSA BİLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İNŞALLAH UMUT DOLU BİR DÜNYADA ÇOCUKLARA MERHABA DİYEBİLECEĞİMİZ GÜNLERİ BİRGÜN GÖRMEK NASİP OLUR.TEBRİK EDİYORUM......SEVGİ VE SAYGILARIMLA.....İBRAHİM KARAÇAY
vefasız sevgililer gibi ardına bakmadan kaçıp giden bulutlar bizide alın koynunuza seher vaktine kadar yolculuk yapalım güneşin ilk ışıkları kalplerimizin açık duran penceresinden girerken içeri merhaba diyelim savaşsız, umut dolu Bir dünyanın özlemini çeken çocuklara....
şiirin başlığı ve şiirin kendisi , tezat gibi görünsede mesajı burdaydı bence, hayal bile olsa ..dilemek lazım umudu yitirmeden sonuna kadar..eksik olmayın
neyine gerek senin umut beslemek neyine gerek be insanca yaşamak istemek sen binemediğin vapurları say nesli tükenen martıları hayal et uçuramadığın uçurtmaların resmini çiz... arasına gülen, koşan çocukların resmini çekebilirsen eğer, neyse boşver, sen iyisimi karala birşeyler...
bir şiirimden hatırladığım kadarıyla yorumlamak istedim şair... içimiz yansada başımız dik işte ve asla yarınlar adına çocuklarımız adına daha da dik yürüyecek inancımızı yitirmeyeceğiz... saygı,sevgi kocaman selamlar gönderiyorum...
HAYAL OLSA BİLE vefasız sevgililer gibi ardına bakmadan kaçıp giden bulutlar bizide alın koynunuza seher vaktine kadar yolculuk yapalım güneşin ilk ışıkları kalplerimizin açık duran penceresinden girerken içeri merhaba diyelim savaşsız, umut dolu Bir dünyanın özlemini çeken çocuklara....
Ş.Atalay
Hepimizin istegi ve arzusu bu, savassiz bir huzurlu dunya
ama malesef emperyalist denen canavarlarin cikarlairi ve inandiklari sapik inanclarinin ugruna
binlerce insan ve cocuk katledilirken, insanlar suskun, devletlerin cogu bakar olaylara
savas istemeyiz diyen bu canavar devletlerin nice ocakalri sondurup, henuz yeni dogmus bebecikleri bile
oldurecek kadar alcakligi sergileyebilmetedirler...
bizler hala suskun, hala dunyanin topyekun yok edilmesini istermiscesine bakariz
yuz yuzler ve taptazecik fidanlar kara toprak olur...
sair yurek
yuregine ve kalemine sonsuz tesekkurler
yurekten kutlarim duygusaliligini ve savassiz bir dunya isteyisini
Bu hep böyle ne yazık ki...
Güzel şiirinizin çağrışımıyla, savaşsız bir dünya diliyorum hepimize.
Sevgiler...