(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hasret Dakikaları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hasret Dakikaları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DÜN RAHATSIZDIM KÜÇÜĞÜM..YORUM YAZMAK İÇİN MECALİM YOKTU.. AKŞAM KALEM YAZMAK İSTEDİ DE RESMİNİ ÇİZDİM MUTSUZLUĞUN VE RENGİ BU RENKTİ... HAZAN RENGİ ..YILLAR ÖNCE BİR GÜL KOYMUŞTUM KİTABIMIN ARASINA ÖYLESİNEYDİ... PEMBE BİR GÜL VE KURUYUNCA O RENGİNEDE AŞIK OLMUŞTUM MASUMDU GÜL CANSIZ HALİ BİLE MASUMDU ..O YÜZDEN HAZAN RENKLERİNİ ÇOK SEVERİM ..ŞİİRDEDE GÜZEL DURMUŞ HASRETİN DAKİKALARI VE ERTESİNİN ÖTESİ YOK İŞTE ..
KALEMİN DAİM OLSUN ENESCAN SAYGILARIMLA:)) ESEN KAL
GÜLESEN SANCAR tarafından 2/7/2014 11:55:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok teşekkür ediyorum. Geçmiş olsun, Allah bol sıhhat versin. Hüzün ve dert birleşince, ortaya Hasret Dakikaları çıkıyor işte. Yürek hep gülümsesin. Sevgi ve saygılarımla :)
KALEMİN DAİM OLSUN ENESCAN SAYGILARIMLA:)) ESEN KAL
GÜLESEN SANCAR tarafından 2/7/2014 11:55:59 AM zamanında düzenlenmiştir.