Hala seninle ise boyunu aşan gurur Sevgilinin kalbinden söküp aldığın sürur Âtinin gölgesinde niçin bekleyip durur Cüretimi bağışla fakat bilmen gerekti Sözlerin söz değil de zehirli engerekti.
Telâfi edilir mi yaşamadan bilemem Lâkin gönlünden düştüm bir daha yükselemem Geçmişi yeni baştan yâd etmeye gelemem Arapsaçından beter anlayacağın durum Varsın kimse duymadan kapansın bu oturum
Gözlerim kararıp da dünyadan hızlı dönsem Gecende yıldız iken hiç yoktan yere sönsem Başını çevirip de bakacağın tek yönsem Belki o zaman beni tutmaya çalışırdın Ya da bir ihtimalle siyaha alışırdın
Kaç kez yemin ettiysem hepsi bir aşk yüzünden Tamam diyorum bazen şavk belirdi gözünden Ne kadar zorlasan da gerçek çıkıp özünden Umutlarımı çalıp dünyamı karartıyor Ve içimi her defa daha çok kanatıyor
Tükendim, bundan böyle ne sen varsın ne de sen Bir Rabb’im var benimle bir de yorgun bir beden İsyan edip uzlete arasa idim neden Belki nefse uyardı hem kalbim hem de şu dil Demezdi her a’zamız mahşer gününe delil….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_DELİL_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_DELİL_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tükendim, bundan böyle ne sen varsın ne de sen Bir Rabb’im var benimle bir de yorgun bir beden İsyan edip uzlete arasa idim neden Belki nefse uyardı hem kalbim hem de şu dil Demezdi her a’zamız mahşer gününe delil….
Kaleminize sağlık gönülden kutluyor saygılar sunuyorum...
Tükendim, bundan böyle ne sen varsın ne de sen Bir Rabb’im var benimle bir de yorgun bir beden İsyan edip uzlete arasa idim neden Belki nefse uyardı hem kalbim hem de şu dil Demezdi her a’zamız mahşer gününe delil….