“Namussuz tek bir TÜRK yaratacağına, dünyayı yık daha iyi !.”.. “Öcünüzü asla unutan olmayın” alın… Oğuz Kağan
zinhar zerresi bile anılmasın toprağımda senin mahlasın çek elini.. lüsûs cürmün her ne kadar çürük olsa da zaten kanın da kaynar senin luti çağlayarak akarken şu gönlüm hedefine itlenip durma artık kimsesizliğime küffar bakışların artık çekilsin üzerimizden zira yetti artık ettiğin … ..
hasisliğin kafi oldu artık zekat-ı gerçeğin koşma ki peşinden fakirin Hakk’ına gasptır bu .
dem dem düşersin yezitçe üstümüze arada bir ipi gevşeterek ansıması zor yaptıklarının o kadar çok ki yüz yıllardır çöreklenmişsin içimize iyi niyetimizin kör bıçaklı kurbanıyız biz huzursuzluğu bol yaşamın biçilmiş kaftanı üstümüze kahpeliğine talipli dönmeler olsa bile kural dışı yaşamın rengi parlak sonu tezek olur sığmaz ki bizim pak yürekliliğimize her bir çabası ölüme yol açan bu milletin kurtuluşu şehitlikte biter sonunda sen kalırsın mezbelende …
biz sevdik mi Allah’ına dek severiz her vakit kalbimizden derince delin sekte kitaplar yazar ki biz ezelden beridir mertliğe sığınışımız bir tek gönül için dağları bile devirdik çöllerde mecnun olup yanıp kavrulduk Yusuf olduk kör kuyulara yine de aslımızdan asla taviz vermedik bazen boş bulun sakta İhanetlerde hep kurban siz olup gittiniz Dönüp dönüp de hep geldiniz hayasızlığınızdan af da çok dilemişti ecdadınız ayak tozlarımızdan ..
cüda içine düşürüldük biz içimiz ve dışımızdakilerden özümüzün emaresi bile çalınırken düşman kardeşlere dönüştürüldük saklayarak karanlık emellerinizi dost görünerek bir bir eritildik dönmenin dolapların da azatsız olarak kimimizi uçkurlarına bağlayıp sefanı sürdün kimimizin yolu şan ve şeref içindeyken bitirip götürdün …
ve yedi kat yer titrerken ahtım olsun yedi kat gök de şahidim olsun ki öcümüzü önce bizden görünen tüm gafillerden soracağız yer yüzünü haraca kesip de kana bulayandan da almayan hiçtir sonra iblisin soy kütüğünden doğma şerefsizlerin tümünden öç alacağız unutmayın ki hak yolun da şahadet şerbetini bir dikişte içmek de bir öçtür… bilin ki bizler bir kere ölürse de bin bir kere de tek yürek olarak diriliriz…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeminim olsun ki… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeminim olsun ki… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Söylenecek her şeyi o kadar güzel özetlemişsin ki o son iki mısrada.
''unutmayın ki hak yolun da şahadet şerbetini bir dikişte içmek de bir öçtür… bilin ki bizler bir kere ölürse de bin bir kere de tek yürek olarak diriliriz…''
emeğinize sağlık yürek dert keder görmesin güzel bir çalışma güzel anlatım kutladım emeği ayrıca saygılar bıraktım o güzel yüreğe hayırlı akşamlar dilerim işlerimin yoğunluğunda pek zamanım olmuyor kusura bakmayım ....
Şairin zar attığı yerlerdir bunlar. Gönüllü deformasyon. Bilinçli ihlâl hakkı. Bütün kuralları bilenin kural tanımazlığı. Ârifâne bir tecahül tebrikler hocam
ve yedi kat yer titrerken ahtım olsun yedi kat gök de şahidim olsun ki öcümüzü önce bizden görünen tüm gafillerden soracağız yer yüzünü haraca kesip de kana bulayandan da almayan hiçtir sonra iblisin soy kütüğünden doğma şerefsizlerin tümünden öç alacağız unutmayın ki hak yolun da şahadet şerbetini bir dikişte içmek de bir öçtür… bilin ki bizler bir kere ölürse de bin bir kere de tek yürek olarak diriliriz…
(28.01.2014) AZAP…
Usta kalemi okumanın hazzını yaşadım........ Söz konusu Vatan ise Gerisi Teferruattır Ustam Yüreğine kalemine sağlık; ________________________________________________Kalemin susmasın;Saygılar
dem dem düşersin yezitçe üstümüze arada bir ipi gevşeterek ansıması zor yaptıklarının o kadar çok ki yüz yıllardır çöreklenmişsin içimize iyi niyetimizin kör bıçaklı kurbanıyız biz huzursuzluğu bol yaşamın biçilmiş kaftanı üstümüze kahpeliğine talipli dönmeler olsa bile kural dışı yaşamın rengi parlak sonu tezek olur sığmaz ki bizim pak yürekliliğimize her bir çabası ölüme yol açan bu milletin kurtuluşu şehitlikte biter sonunda sen kalırsın mezbelende
Güzel yürek güçlü kalem her dem taktirimdesiniz beğeni ile okudum kutlarım.
İnsanın olduğu yerde her türlü hata olacak tabii ki ağabeyim; ancak vatan sözkonusu olunca hataların bedeli ağır olmakta... Vatan için çarpan yüreğinize bin teşekkür... Selam ve saygılarımla...
ve yedi kat yer titrerken ahtım olsun yedi kat gök de şahidim olsun ki öcümüzü önce bizden görünen tüm gafillerden soracağız yer yüzünü haraca kesip de kana bulayandan da almayan hiçtir sonra iblisin soy kütüğünden doğma şerefsizlerin tümünden öç alacağız unutmayın ki hak yolun da şahadet şerbetini bir dikişte içmek de bir öçtür… bilin ki bizler bir kere ölürse de bin bir kere de tek yürek olarak diriliriz…
SIZLER VAR OLDUKCA BU VATAN VAR OLACAKDIR USTADIM KUTLARIM ...TURK RUHUM DALGALANDI BAYRAGIMDA SAYGIMI BIRAKDIM
O kadar kaleşçe ki yapılanlar, yapılan hatalar, dönermi? geri, mertlik dolu yüreklere çok ağır elbette yapılanlar, tüfek icat oldu mertlik bozuldu, beyin savaşları çoktan başladı, işimiz çok zor, yürekten dökülen şiirinizi, kaleminizi kutlarım, saygılar.
üstad şiirlerinizi her okuduğumda yüreğimden bir parça daha kopuyor ömür denen kısacık zaman diliminde bırakacağınız her eser her mısra arkadan gelen nesillere ışık tutacaktır bu eser de bunlardan birisidir yazdığınız eserden onur duydum kaleminiz daim olsun selamlar
siz yazarsın yurdumun hassasiyetlerini biz okuruzki , okumaklan kalıp tebrik ederim kifayetleniyoruz artık.. güzel yüreğiniz zevalden uzak kalsın vatan millet bayrak değince akan sularda kalırız milletçe yeminlerle
içimi yüreğimi titretti muazzam dizelerin usta ve inanıyorum ki ilk bizden gözüken gafillerden sorulacak ettiklerinin hesabı... saygıyla selamladım kalemin usta her dem sevgi ve hürmetimle
cüda içine düşürüldük biz içimiz ve dışımızdakilerden özümüzün emaresi bile çalınırken düşman kardeşlere dönüştürüldük saklayarak karanlık emellerinizi dost görünerek bir bir eritildik dönmenin dolapların da azatsız olarak kimimizi uçkurlarına bağlayıp sefanı sürdün kimimizin yolu şan ve şeref içindeyken bitirip götürdün …
ve yedi kat yer titrerken ahtım olsun yedi kat gök de şahidim olsun ki öcümüzü önce bizden görünen tüm gafillerden soracağız yer yüzünü haraca kesip de kana bulayandan da almayan hiçtir sonra iblisin soy kütüğünden doğma şerefsizlerin tümünden öç alacağız unutmayın ki hak yolun da şahadet şerbetini bir dikişte içmek de bir öçtür… bilin ki bizler bir kere ölürsek de bin bir kere de bir tek yürek olarak diriliriz…
tebriklerimi bıraktım harika bir şiir olmuş selamlar..........."
Kadir Ağabeyim.. Yüreğine sağlık.. Vatan, Bayrtak, millet yemin etmek kutsaldır.. Acı olan tarafı siyasetçilerin yaptıkları yeminlerin arkasında durmamaları..
Söylenecek her şeyi o kadar güzel özetlemişsin ki o son iki mısrada.
''unutmayın ki hak yolun da şahadet şerbetini bir dikişte içmek de bir öçtür…
bilin ki bizler bir kere ölürse de bin bir kere de tek yürek olarak diriliriz…''
Amenna üstadım, amenna...
Ellerine, gönlüne sağlık.