Sevda acı bir hazmış, yeşil gözlerde kandım, İçime kor düşürdün, yaktın külüm yüzünden. Cama vuran yağmuru ürpererek sen sandım, Umutlarım buz kesti, görmeyince hüzünden.
Rüya oldun uykuma, girdim huzurla yattım, Kalbimde mühürlüsün, kazmışım siler miyim. Bazen kırsan da nazla, eşsiz lezzetler tattım, İlk ve tek muradımsın, gayrı yar diler miyim.
Ömrümde açan gülsün, kokarsın nefesimde, Goncan narin değemem, hayalimde sararım. Hep kınalı kuşumsun, can denen kafesimde, Uçarsan benden bir gün, aşkı nerde ararım.
Konuşmamız mümkün mü? Bir sigara içimi, Sonra hepten giderim, bağrıma taş basarak. Sevgin yüreğimde har, her dem yakar içimi, Az gülümse mesrur et, incitme yüz asarak.
Hayatımda enimsin, ilksin ve son yârimsin, Bu gönlümün sesidir, yalan yoktur sözümde. İlacım sevincimsin, mutluluğum, çaremsin, Vuslatı bekliyorum, özlemin nem gözümde,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇAREMSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇAREMSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HOCAM HARIKA BIR SIIR HER ZAMANKI GIBI COK GUZEL VE ANLAMLI.SECKISINI ALMIS DEGERINI BULMUS BANA ALKISLAMAK KALDI.UMARIM UMUTLAR SEVGI ASK HERSEYE CARE OLUR.MUTLULUGU DA ALIRLAR YANINA.
Karakalem çalışmanız ve şiir mükemmeldi efendim.
Sanat yüklü sayfanızdan keyifle ayrılıyorum. Takdir ve teşekkürlerimle!