Ben yapayım , Saçlarını . Nasıl dokunur; Saçlarına , O adam .
Gitme , Çapkın derler o herife . Ben yaparım ne istersen . Pedikür ,manikür . Saçlarını da istediğine göre. Başka erkek eli değmesin saçlarına, Dayanamam...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİLİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİLİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben yapayım , Saçlarını . Nasıl dokunur; Saçlarına , O adam .
Gitme , Çapkın derler o herife . Ben yaparım ne istersen . Pedikür ,manikür . Saçlarını da istediğine göre. Başka erkek eli değmesin saçlarına, Dayanamam...
Seven yüreğin sesiydi okudum Kıskanmak bazen iyidir karşıdakine güven verir _____________________Beğeni ile okudum;Kutluyorum
//Kıskançlık her zaman sevgiyle doğar. Ama her zaman onunla ölmez. La Rochefoucauld//
//Sevgi teleskoptan bakar, kıskançlık ise mikroskoptan.Josh Billings//
Seven insan kıskanır, kıskançlık bazen sevginin göstergesi olabiliyor. Olmazsa olmaz bir duygu değildir, ama olmaması da bir sorundur ... Sevgiliye güvenmemekle alakası yoktur, kıskanan kişi çevreye güvenmemektedir.İnce bir nükte ile anlatımlı şiirinize tebriklerimle... Saygı ve selamlarımla.
Çok güzel gerçekten. inanıyorum ki, gerçekten seven insanların tümü, dillendirmeseler de, bu türlü düşünürler sevdikleri hakkında. Nasıl dokunur saçlarına başkasının eli? Ellerini nasıl tutar bir başka adam?
Gitme , Çapkın derler o herife . Ben yaparım ne istersen . Pedikür ,manikür . Saçlarını da istediğine göre. Başka erkek eli değmesin saçlarına, Dayanamam...
Haklısın yarin zülfüne sakın kimsenin eli değmesin tebrikler...........