(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ha Deyince şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ha Deyince şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dost sözünün acısı beş tas bal gibidir yenmez öyle ha deyince
beş tas bal...
ne kadar haklısınız...İnsanlar sonunda onu da halletti,dost kavramının özünü tüketti...Ağızlarda sakız olmuş bir dost sözü artık manasını yitirmiş,herkez yazı üstünde dost...yazıda anlamlı manidar her şey...ama reelde yolunda gitmeyen öyle çok şey varki...dost derekn bu kavramı öldürmek yakışırmıydı insana...İnsanoğlunun tutunacak ne kaladı yarına...
Sözde hep dost ama özde,içten pazarlıklı,çıkarcı,hesapçı..... karşılıksız bir sevginin adıdır dostluk beklenti ve umma yoktur, cinsiyeti,dili ırkı ve dini yoktur dostluğun... öyl bir toplum haline geldik ki dostumuza seni seviyorum derken o cümlenin altında bile bir et kemik hesabı yaplır oldu....
beş tas bal..... ben yukarda yazdıklarınızı algıladım şiirinizden... yada algılamak istediklerimi... Yorumu çok uzun yazdığımı sanmıyorum... Daha sahifelerce anlatılması,yazılması gerekenler var...
siz dört dizede öyle uzun yazmışsınız ki... dostça ve mukem dostluklarla kalınız....