(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SADEYİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SADEYİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne üstadım ne üftadeyim, hak ve halkın yolunda sadeyim. Bütün rütbeler sizin olsun, hakkın emrine amadeyim.
Değerli Hocam, satırlarınızla bambaşka alemlere götürüyorsunuz. Taptuk Emre'yi, Üftade Hazretlerini, Akşemseddin'i, Hacı Bayram Veli'yi, Mevlana'yı, Yunus'u... velhasıl tüm Allah dostlarını hatırlatan satırlarınızla gönlümüzde seher yelleri estirdiniz. Şiir, yazı ve hikayelerinizin tutkunu oldum. Okumadan duramıyorum. Rabbim sizin gibi gönül dostlarını Hakk yolunda daim etsin.
Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Yorumlarınızda aynaya yansıyanı söylüyorsunuz. Asıl güzellik sizin o güzel yüreğinizde. Gönlünüzün bir kenarında ve dualarınızda yer alabilirsek ne mutlu bize. Muhabbetlerimle...
Ne üstadım ne üftadeyim, hak ve halkın yolunda sadeyim. Bütün rütbeler sizin olsun,hakkın emrine amadeyim. Usta çırak her dalda vardır diye düşünüyorum. Her insanın kendine değişik dallarda örnek aldığı kişiler vardır. Her ne kadar üstat lığı kabül etmesenizde sizi biz üstat kabul ediyoruz takdir ederim saygı sevgi ve selamlarımla Hasan Öztürk
Az ama öz bir o kadarda anlamlı mısralardı. Sizin şiirlerinizi uzun zamandan beri okuyamıyordum Tarık bey. Sizi burada görmekten onur duydum. Sizin şiir kitaplarınızın bazıları bende mevcut ama daha sonrakileri okuyamadım hocam. Her zaman olduğu gibi yine başarılı dizeler.İşte önemli olanda bu değilmi. Anlatım,ifade çok net ve zengin cümleler.MUHTEŞEMDİ....
ne kadar güzel iki dize.. hayat dersi veriyor. böyle kısa bir anlatımla yoğun bir anlam kazandırmak zordu şiire.. siz bu zoru başarıyorsunuz.. bu yüzden sizin kaleminizden şiirler okumak bana inanılmaz huzur veriyor.. hiçbir şiirinizi sayfada bırakamıyorum bu şiiride seçtiklerime aldım götütüyorum yüreğinize sağlık
sevgiyle kalın...
saygılar efendim...