Duygu dünyamı alt üst ettin Ateş oldun, adeta yüreğime düştü sevgin Daha fazla gizleyemedim Hayallerimde, düşlerimde, gülüşlerimde Sen varsın sevgilim Bendeki sana aşığım gülüm Bilmem söylesem mi, söylemesem mi?
Kim demiş sanalda, yar sevilmez diye Duygu dünyan ateşledi yüreğimi, biline Sevdiysem, ben sevdim bitanem, aşkım seni Yüreğimdeki aşk ile meydan okuyorum güneşe Sevmişsem seni özüm, ben sevdim, kime ne Bendeki sana aşığım hur-i meleğim Bilmem söylesem mi söylemesem mi?
Gecemde sen, gündüzümde sen Gün doğumumda, gün batımımda sen Yazımda, kışımda, baharımda, sen Tenimde, terimde, tasamda, kederimde Kıvancımda, yürek sancımda sen Aslım, şirinim, Leyla’m sın canımın içi Bende ki sana hasretim, hur-i perim Bilmem söylesem mi söylemesem mi?
Sevgisizlikten lime, lime çatlayan dudaklarıma Ancak sen merhemsin Tüm rüyalarımda zaten, hep benimlesin Yüreğime doğan adeta güneşsin Dilimdeki isim,damağımdaki tek lezzet sensin Fırtınaya kapılmış kumtaneciği misali sürgünlerdeyim Bunun tek sebebi aşkım ,tabiiki sensin Bilmem söylesem mi,söylemesem mi?
Tebessümlerinle, sınırsız gözlerimdesin Ateş ten adeta bir gömlek misali, giydim seni Bir yudum ılık nefesin, bir tutam sevgin yeter bana Mecnunum keremim, fer hatım sana Ellisinden sonra teneşir paklamasın, gülüm bizi Çok ama çok seviyorum bebeğim seni Bendeki sana aşığım, gönül çiçeğim Bilmem söylesem mi söylemesem mi?
_________Şair 67_____ Ali Cemal AĞIRMAN
SEVDAM SIĞMIYOR YÜREĞİME DÜŞLERİME BİR ZAMAN GÜLÜNE REHİN KALMIŞIM KİMENE
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENDEKİ SANA AŞIĞIM GÜLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENDEKİ SANA AŞIĞIM GÜLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair yürek sanalda ve her alanda aşık olabileceğini özgür iradesiyle güzel aşk mısralarına sevgi incilerini dizerek sayfaya yansıtınca okuyup feyyiz aldık.Sevda adına güzel ifadelerdi. saygımla.
Çok güzel, çok hisli bir şiir. İnsan hissetmeden bunları yazamaz muhakkak. Bu şiirinizi ona verin, öyle sanıyorum ki o da size yazmaya başlayacaktır. Emeğinize teşekkür ederim. Keyifle okudum.
Gönül gözü şen sevgili gönül dostuma Engin sevgiler saygılar Sizinde sevgili ema duygu dünyanızda sağanak var Dünya güzel, hayat güzel İyiki aşk var, iyiki, sevda var,iyiki sevgili var Duygu dünyanızı süslesin hep, mai yıldızlar
Tebessümlerinle, sınırsız gözlerimdesin Ateş ten adeta bir gömlek misali, giydim seni Bir yudum ılık nefesin, bir tutam sevgin yeter bana Mecnunum keremim, fer hatım sana Ellisinden sonra teneşir paklamasın, gülüm bizi Çok ama çok seviyorum bebeğim seni Bendeki sana aşığım, gönül çiçeğim Bilmem söylesem mi söylemesem mi?
bence söyleyin değerli dost sevginin yaşı yoktur aşk her yaşta yaşanır.. hayat sevince güzeldir..sevgi dolu şiirinizi beğenerek okudum tebrik ederim.. hayırlı geceler..saygılar.
Altının kıymetinden sarraf, aşkın sevdanın kıymetinden özlem duyan, kıymet bilen anlarmış Engin yüreğinize mahir kaleminize selam olsun şairem saygı ile
UTANIYORUM
Sevgiye, aşka duyulan özlemim Dorukta Aynı duygularımla bekliyorum Yalnızlar limanında
Şu çileli başımı alıp, nereye gidem Umutsuzluk, karamsarlık Yüreğimde almış, Vallahi dem Kış boran olmuş, inanın sermayem
Çay bardağımda Adeta, çayımı demliyorum Umutsuzluklarımla hep sevişiyorum
Bir boşluk var yüreğimde, tenimde, terimde Düşlerimde, hayallerimde, nutkum tutulmuş Lal dilim, Kendimi kimselere anlatamıyorum
Oysa Bir yudum nefes, Bir tutam sevgi yeter, artar bile bana İçimdeki sevdayı, Haykıramıyorum __________________Çünkü utanıyorum
saygımla.