(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİNNİLER İLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİNNİLER İLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her yönüyle çocuk edebiyatına çok güzel örnek, gayet sade ve anlamlı, Didaktik ekseni bulunan güzel bir çalışma, İçten içe imrenilen hoş bir gülümseme oluştuıracak nitelikte, Düşünce ve duygunun özlemle birleştirilmesi sonucunda hasıl olan emek yoğun güzel çalışma,
Malum,bir küçükler için,bir de büyükler için ninniler söylenir...bebeler için söylenenler pek masumdur da,büyükler ise,ister kendi kendilerine,isterse başkalarına ninniler söyle bazen...Haliyle büyükler için söylenen ninnilerin verdiği uykulardan çabuk uyanılır ki,iş işten geçer çoğu kez...Yani aldanmak ve aldatmak içeriklidir bunlar...Sizinkiler masum ve küçücük bir yüreğe söylenmiş gözüküyor..Bu da kendi yüreğiniz...Ninni,farklı bir tema idi...Beni,anamın ninniler söylediği,o yağmur şıpıltılı gecelere götürdü usulca...Yarın anamın dizlerine yatıp,ninni ile uyut ana beni diyeceğim,buruşuk ve nurlu yanağına bir buse kondurup...Tebrikler,beni anamın dizlerine savuran, dizeleriniz için...
tebrikler şair...çok güzeldi