(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Türkülerle Dolaşalım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Türkülerle Dolaşalım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Türkü tadında bir şiir Türkülerle Dolaşalım. Sekizli hece ölçüsüyle yazılmış. Sekiz dörtlükten oluşmuş. Evet türkü tadında. Türküler gibi yalın,sade ve içten. O derece samimi,yürekten. "Ağrı Dağı'ndan Aştım"a ve de "Gesi Bağlarında Dolanıyorum"a gönderme yapılmış dördüncü dörtlükte. Artvin'in Atabarı, Trabzon'un horonu anılmış. Son dörtlükte Sevgili Halil Manuş diyeceğini Yunusça söyleyip noktayı koymuş: "Kalbindeki kirleri sil Türkülerden Türk’e eğil Tut elimden haydi Halil Türkülerle dolaşalım" Eline,emeğine,yüreğine sağlık Halil Manuş. Selam ve saygıyla...
Saygıdeğer Hocam, Siz ve diğer arkadaşlar "Türkü tadında" diye beğenilerini yazdı. Ben ancak yazdım inşallah bir arkadaş da türkü formatında besteler olmaz mı :)
Ne de güzel bir dolaşma oldu değerli Hocam. Ellerine, gönlüne sağlık...Yalnız Atabarı konusunda Artvinlilerle sorun yaşayabilirsin...Erzurumun barları tamam da Atabarı Artvinindir yani...
Saygı değer hocam, Artvinlilerle sorun yaşamadan uyarman isabetli oldu. Hemen düzeltiverdim. Sorun kalmamıştır inşallah. Teşekkürlerimle selam ve saygılar.
"bir de göle yoğurt çalıp türkülerle dolaşalım..." ne güzel bir şiirdi...memleket sevgisi dolu vatan sever asil yürekten musiki tadında haz veren dizeler. tebrikler ve saygılar sunuyorum...HŞT
"Kalbindeki kirleri sil
Türkülerden Türk’e eğil
Tut elimden haydi Halil
Türkülerle dolaşalım"
Eline,emeğine,yüreğine sağlık Halil Manuş.
Selam ve saygıyla...