seni aydınlık sabahlarca sevdim en temiz soluk sende içime dolan sıcaklık ellerin gün ışığı uzanıyor tanyerinden gözüme, gönlüme okşuyor tenimi ılık ılık ömrüme ömür katıyor her gün seninle doğuyor seninle batıyor!
ey kâlbe doğan kızıl güneş sızlatma artık içimi derinden biliyorsun düştüm aşkın cehennemine, geçtim feleğin çemberinden uçtum aden bahçesine, o günden beri ben Adem, sen Havva yasak gönül dağında açan çiçek bağındaki elma ayva...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNAYDIN SEVGİLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNAYDIN SEVGİLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seni aydınlık sabahlarca sevdim en temiz soluk sende içime dolan sıcaklık ellerin gün ışığı uzanıyor tanyerinden gözüme, gönlüme okşuyor tenimi ılık ılık ömrüme ömür katıyor her gün seninle doğuyor seninle batıyor!
ey kâlbe doğan kızıl güneş sızlatma artık içimi derinden biliyorsun düştüm aşkın cehennemine, geçtim feleğin çemberinden uçtum aden bahçesine, o günden beri ben Adem, sen Havva yasak gönül dağında açan çiçek bağındaki elma ayva...
Şaban AKTAŞ
Harikaydı yürekten dizeler dökülen ses Beğeni ile okudum usta kalemi engin yüreği selamlıyorum ______________________________Kalemin susmasın üstad;Saygılar
"aydınlık sabahlarca sevmek" bile başlıbaşına şiirdi üstad... Resimdeki çiçek gibi hoş bir şiir okuttunuz... Teşekkürler kaleminize... Selam ve saygı ile...
kutlarım şairi.