(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLENENİ ÖZLETTİNİZ..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLENENİ ÖZLETTİNİZ..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
özlemektir anlamlandıran hayatı beklemektir telaş ile yolları gün gelir de yaşayınca vuslatı çiçek basar kuruyan tüm dalları güzel dizeleriniz bana da bunları yazdırdı yüreğinize sağlık
Ahhh....! Şarkılar şiirler beni benden aldı. Kelimelerle sözlerle, Özleneni özlettiniz yine........
Varken yokluk, yokken varlık özlenilir,bazen özlemeyi özler insan.... özlediğinde ağlayası gelir bazılarının. özlemlere kavuşunca neyapacağını bilemez bazıları... özlemek aslında elimizdeyken kıymetini bilmediğimiz sevdanın arkasından yanmaktır...nefes alamaz olursun, ruhun bedenini terketmistir, yapayalniz kalirsin dunyada, o cok uzaktadir, çığlık atarsin içinden, ağlarsin, koşup gitsen varamayacağın mesafededir, sanki bir kabustur başına gelen, nefes alamazsın, boğulursun, havada onun nefesi yoktur, yok olursun.....özlemlerin en zoru, en yamanı. uzaklıklara bağlı olarak katmerlenen sürekli artan duygu...Bereber yapılanları, kurulan hayalleri, konuşulanları, düşünülenleri, düşünülmeyenleri özlemek...Depresif modlarda ortalarda düşünmek, her yerde her şeyde sevgiliyi görmek, en saçma sapan şeyin bile onu hatırlatması. aklından bir saniye bile çıkartamamak,özlemek, özlemek, özlemek...Yutkunup,yutkunup yine özlemek...
Yürek sesiniz hiç susmasın üstad,özlenen "o" mudur yoksa "onun yaşattıkları" mıdır...ama sonuç değişmez...yalnızlığınla kalırsın.Özlemek ne sade bir şekilde dillendirilmiş...Tebrik ederim ve saygılar sunarım..... peri
Özlemler dile gelirken duyguların böylesine güzel ve içten betimlenmesi okurken insana da hoş duygular yaşatıyor şiirden yayılan hüzne dahil etse de, hissedilen duyguları ifade edişteki benzetişimler öyle hoş ki, bu da kalemin etkisini daha da artırıyor... Üstad teşekkürler yüreğinize... Selam ve saygılar...
beklemektir telaş ile yolları
gün gelir de yaşayınca vuslatı
çiçek basar kuruyan tüm dalları
güzel dizeleriniz bana da bunları yazdırdı
yüreğinize sağlık