Kâinatta var olan zerreler adedince Şükürler sana Rabbim; Sanadır Hamd-ü Sena! Yaşasaydık biz eğer, verdiğin sade dince; Olur muydu pişmanlık, tüllenir miydi reca?
muhacir bozkurt Mustafa KÜTÜKCÜ 17.01.2014 – DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜLLENEN ÜMİTLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜLLENEN ÜMİTLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sami Hocam, Tekrar çalışmaya başladım. Zamanım kısıtlı. Deftere pek zaman ayıramıyorum. Çok kısa süreli girip bir-iki şiir okuyup çıkıyorum. Yorum yazma veya yorumlara cevap verme yönüyle maruzatımın kabulünü istirham ediyorum. Selâmlar, saygılar sunuyorum.
"Kâinatta var olan zerreler adedince Şükürler sana Rabbim; Sanadır Hamd-ü Sena! Yaşasaydık biz eğer, verdiğin sade dince; Olur muydu pişmanlık, tüllenir miydi reca?"
hocam;
sözde kısa ama özde çok uzun ve manalı bir şiir olmuş. kutluyorum kaleminiz daim olsun
Kısa yazıp az söz ile meramımı anlatmaya çalışıyorum. İnşaallah muvaffak olurum. İlginize teşekkür ediyorum Dursun Bey Kardeşim.
Tekrar çalışmaya başladığım için deftere pek zaman ayıramıyorum. İade-i ziyaret borçlusu konumuna düştüm.. Sayfaları dolaşamadığım gibi sayfamı ziyaret edip yorum bırakan dostlara bir teşekkür etmeye zaman ayıramaz hale geldim. Lütfen mazur görünüz. Sıhhat ve selâmet diliyorum.
Kâinatta var olan zerreler adedince Şükürler sana Rabbim; Sanadır Hamd-ü Sena! Yaşasaydık biz eğer, verdiğin sade dince; Olur muydu pişmanlık, tüllenir miydi reca?
muhacir bozkurt Mustafa KÜTÜKCÜ 17.01.2014 – DENİZLİ.
Usta kalemi alkışlıyorum........ Hamdü senalar olsun Yaradana _____________________________Saygılar
İNSAN OLMANIN GÜZELLİĞİ ERDEMLİ OLMAKTA : İnsan gibi gözükmek ya da onlarca yılı devirmek değil aslolan. Aslolan yaşama ne katabildiğimiz, çevremize ne katkı sağlayabildiğimiz. Bunu bilmek gerek . Hoştu ,güzeldi mesaj
Musibetlere düçar olanlar hep başkalarında hatâ ararlar da kendilerini sorgulamazlar.. İnsanın nefsinde vardır bu bencillik... Hep kendini haklı görür. Hepimiz aynı değil miyiz? Kendimize toz kondurmamaya özen gösteririz. Her türlü olumsuzluğumuzu da kabullenip olumluya çevirme gayretleri içinde olabilmek niyazıyla selâm ve muhabbetlerimi iletiyorum.
Derin yazan ustaya zayıf geliyor yorum, Merâmını anlamak, ince iştir diyorum; Pay almakla koşana, nasibce diliyorum, Her şey Allah'ın malı, var nasiplen diyorum!. .......kadiryeter
Tam inanan insan; taşıyamayacağı malı edinmekten imtinâ eder; sakınır.
Hürmetle Selâmladım; derin düşünceli "muhacir bozkurt" Mustafa KÜTÜKCÜ Ustamı...
Zaman darlığı içindeyim. Gecikmeli cevabım dolayısıyla maruzatımı arzedeyim: Emekli öğretmen olarak tekrar Millî Eğitim camiasında görev aldım ve çalışmaya başladım. O yüzden zamanım az. Dostları ziyaret edemiyorum. Kendi sayfamı ziyaret edenlere de vaktinde ve yeterince cevap yazamıyorum. Malumunuz olsun istedim. Selâmet dileklerimle..
onun yolunda kendi adımıza adım atıyoruz..... sadece zaafa düştüğümüzde ona sığınıyor......... belki de başa gelen gailelerin nedeni........ kısa ve özdü......kutluyorum yazan kalem.
"Taşı eriten suyun gücü değil ama damlaların sürekliliğidir!" diyordu bir düşünür. İbadetlerimizi ve Allah'a sığınmamızı daimi hale getirebilsek ne güzel olurdu. Teşekkür ediyorum ilginize...
Ellerine, gönlüne sağlık değerli hocam.
Selam ve sevgilerimle.