(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA ÇİÇEĞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA ÇİÇEĞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çağlayanlar gibi gönlüme aktın Gözümün içine içlice baktın Aşkın ateşiyle bağrımı yaktın Tutup kaldır beni sevda çiçeği. yüreğine sağlık öğretmenim sevdanın çiçekle buluşması çok hoş ve anlamlı sevgilerle
Çağlayanlar gibi gönlüme aktın Gözümün içine içlice baktın Aşkın ateşiyle bağrımı yaktın Tutup kaldır beni sevda çiçeği. Yine kaleminizden güzel bir şiir okudum üstat saygılarımla tebrik ederim.
Çağlayanlar gibi gönlüme aktın Gözümün içine içlice baktın Aşkın ateşiyle bağrımı yaktın Tutup kaldır beni sevda çiçeği
Saygıdeğer hocam Tam bir güfte tadında çiçek gibi şiirdi. Dilerim bu muhteşem eseri birgünde beste olarak dinlemek kısmet olur. Sevgi ve özlemin burcu burcu koktuğu bu değerli eserinizi yürekten kutluyorum. Zaten tüm şiirlerinizi okumak ayrı güzel hocam.Tebrikler... Saygılarımla...
Çağlayanlar gibi gönlüme aktın Gözümün içine içlice baktın Aşkın ateşiyle bağrımı yaktın Tutup kaldır beni sevda çiçeği.
11'li koşma türüne yakın derüni muhtevasıyla çok güzel bir şiir, Adeta devamının iki dörtlükle kalınmasına hayıflandıracak nitelikte, saygıdeğer;Hocam! şiir hissetmek ve hissettirmektir.maşllah ikisi de var.yolunuz açık başarınız daim olsun.
Sevda çiçeklerinizi bilgi ve emeğinizle yıllarca öyle sulamışsınızdır ki değerli hocam, ebediyyen solmayacaklardır eminim. Yüreğinize sağlık efendim. Esen kalınız.
Çağlayanlar gibi gönlüme aktın Gözümün içine içlice baktın Aşkın ateşiyle bağrımı yaktın Tutup kaldır beni sevda çiçeği. + Gönlünüzden sevgi hiç eksik olmasın hocam harikasınız.
O sevda çiçeklerinin buketi yüreğinde görünüyor. Dilerim hiç solmazlar sayın şairim. Mis kokusu etrafı sarıyor, kokladık en derinden. Ne güzel ifadeler sade ve asil. Teşekkürler. Sevgi yüklü saygılarımla.
Ben çok manalar buluyorum bu şiirde. Ancak ifadeden aciz kalacağımı sanıyorum efendim. Bayrağı devralan sevda çiçekleriniz, zaten sizi kaldırıp başlarının üzerinde taşaıyacaklar, ebede kadar zincirleme olarak yaşatmış olacaklar...
Zaten bütün şiirlerinizde gönlünüzün resmi görülüyor değerli hocam.
Başarılarınızın ve esenliğinizin devamı için dualarımla... Saygımla selamlar... Sultan Yürük
Duygulandır beni sevda çiçeği
Eline,diline vede gönlüne sağlık öğretmenim..