(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇAĞLADI YİNE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇAĞLADI YİNE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
_________Yüreğin çoktan yola çıkmış, _________________Görmezlikten gelsem de gidişini __________Bense geride kalan mutluluklara _________________Tebessümle bakıyorum
Gözyaşlarımız sızarken dudaklarımıza, tuzu dilimizdeki yarayı yakar,kalbimize söz geçmez...Ağlarız sessiz gidişlere, hayatı ezmek yok etmek isteriz son bir kez daha...Sitem eder içimizde bişeyler, bağıra çağıra teslim olur gidişlere...Belkide gözyaşlarımız bizim yerimize tüm hakaretleri bağırmıştır avazı çıktığınca...Her gece bir kez daha ağlarız sensizliğimize, sessizce...Her gece bir kez daha özleriz sessizce gideni..Hasreti yine yüreğimize alırız ve ağlarız her gece... Kaderimize kızarak yine ağlarız...Ne kadar çok isterdik yanımızda olmasını, Çünkü bizim bütün dünyamız sadece o sevgili olmalıydı, sadece onu görmeliydik ve bize sadece o bakmalıydı...Aklımıza gelen tüm herşeye rağmen sıyırıp bedenimizden onun yanına yollamalıydık ruhumuzu...Kıskanmalıydı yine her geceki gibi onu içten içe yüreğimiz... Ve Sitem de etmeliydi, ağlayan gözlerimiz... Çünkü o bize bakmalıydı, Ve sadece bizim olmalıydı gözleri o giden sevgilinin...Bizim onun olduğumuz gibi onun da sadece bizim olduğunu düşünmek ansızın , ve apansız acılar hissetmek, her gece bir daha yinelemeliydi her şey kendini...Ve her gece yine ağlarız, yine severiz onu utanmadan...Kıskanırız, özleriz ve ağlarız...
Değerli üstad,unutulmaz bir yarayı gözyaşlarınızla yılama içtenliğinizedir hayranlığım...işte insan yanımızın zayıflığı...Naif yüreğinizi gönülden kutlarım...hüzün yüreğinize hiç uğramasın... saygılar ....................peri
Kalbim sensizliğe ağlarken Yüreğimden gidişine Gözlerime söz geçiremiyorum, Pınar olup çağladı yine.
Şiir duygunun naifliğinde,iç sesin yansıması olmuş. Göz yaşından ziyade, gözlere gülmek yakışır elbette. Gözyaşı ve hüzün yüreğinize uğramasın.Kutluyorum. Saygı ve selamlarımla...