Ey yosun gözlerimin sen akan irinleri yokluğunla vurgun yediğim sevgili. bakması ne zor değil mi çilem okunurken gözlerimden sabır ya sabır binlerce kez kaderime
Yeni yetmeden farksız fikirlerim sırnaşık bir bitki gibi kök salmıştı yüreğime nezdinde hazır olda beklerdi düşlerim birer birer dökülürken avuçlarına aşka dair hislerim söyle be iki gözüm, sen benden ne istedin
Ve neticede hiç ummadığım bir mucize susta dururken tüm benliğim sevide Bir ışıktı belirdi ufuktan sanki sırf benim için açmıştı çöl çiçekleri Oysaki her dem sunağına adakken canım İskemleye, sadece tek vuruştu ellerinde ölümüm.
Gözlerim hala yemyeşil Tenim ölü renginden uzak, sımsıcak diyorum ki... sana inat yaşamak geç de olsa anladım kurduğun büyük tuzak
Adam! Bu hiç yakışmadı sana ne sana ne de endamına kendini sevdirip sevdirip bencil biri gibi ızdırapsızca kaçmak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_YAKIŞMADI SANA_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_YAKIŞMADI SANA_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve neticede hiç ummadığım bir mucize susta dururken tüm benliğim sevide Bir ışıktı belirdi ufuktan sanki sırf benim için açmıştı çöl çiçekleri Oysaki her dem sunağına adakken canım İskemleye, sadece tek vuruştu ellerinde ölümüm.
gECENİN SUSKUN SAATLERİNDE KALEME DÖKÜLEN YALNIZLIĞIN İZLERİ. bESTELEDİĞİM ŞİİRİNİZİ YARIN FACE SAYFAMDA PAYLAŞACAĞIM. iZNİNİZ OLURSA. GÖNÜL YANGINIM ESERİ.
Ve neticede hiç ummadığım bir mucize susta dururken tüm benliğim sevide Bir ışıktı belirdi ufuktan sanki sırf benim için açmıştı çöl çiçekleri Oysaki her dem sunağına adakken canım İskemleye, sadece tek vuruştu ellerinde ölümüm.
Suskun gece saatlerinde kaleme dökülen duygular. Kutluyorum. Sözleri size ait bir bestelediğim eseri yarın cace de paylaşmak isterim. İzniniz olur mu. Yanıt verirseniz sevinirim. GÖNÜL YANGINIM......