dilimde kekremsi kelimelerle nicedir şiir yazmadım sana bağışla beni
zamanla atılırmış ağrıyan ne varsa acıyı ağırlığınca taşıyan duygular bile zamanla
bulanık bir denizdin kıvranarak akan gözyaşlarım billur ırmaktı aşk yolunda döküldüm sana durulmadın Afrikalı çocukların siyah gözlerinden utandım onlar ekmeğe muhtaçtı ben sana şimdi kapkara bir kıtaya dökülüyorum ırmaklar da yön değiştirirmiş sevgilim sen hâlâ bulanık bir denizsin
ayakta kalmayı depremlerle yıkılıp kendini onaran şehirlerden öğrendim içimde sana dair kırılan ne varsa boyadım süsledim içim dışım ışıltılı bir vitrin seni sevdiğime benden pişman dostları tek tek sevindirdim bilsen bu halimi ne çok sevdiler sevgilim
(söylenmemiş söz kalmasın diye)
kahır bahçelerinde güller geç açar sevgilim sen çiçekleri erken açan baharları seçtin bu yüzden dört mevsimi aynı olan bir coğrafyada hasret çekersin
dağlarının eteklerinde koruğu ekşi bağları olan memleket olmak isterdim belki o zaman beni de severdin
zamanla unutulurmuş yaşanan ne varsa ayrılığı ağırlığınca çeken keder bile zamanla
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Söylenmemiş Söz Kalmasın Diye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söylenmemiş Söz Kalmasın Diye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilse ne çok sevmişsin ki bilse ne çok kırılmışsın, kristallerin gözlerimizi kamaştırdı hüzünden, ah bilse...
(söylenmemiş söz kalmasın diye) - derin bir nefes kesiği içim...
Ne çok zaman olmuş sanki bu sayfada bu kalemi okumayalı okuduğumda hep beni bir filmin içine hapseden bu kalem hangi kalp izin verdiğinde hapsinden azad ediyor... ki kalemin yüreği kocaman bir meridyen yazdıkça içime aşkı nakşeden anladıkça ben kahrolan biten bitmesin istenen ah okunanlar.
Evet ne demiştim bir bilse idi şu içindekileri yüreğin, koşa koşa gelmez miydi (?) satırlarında kendini intihara keza böyle bir sevdanın sonu toprak olmalı ama iki cihandada huzur adına yani yaşanılan bir mutluluğun cennetteki devam hali.
Üzülüyorum sevenlerin sevilmediğine de çözemiyorum inan bu muammayı ya ben safım ya çok derin düşünüyor çıkamıyorum içinden ya da yanlış giden çok şey var. İsterdim ki eros'un oku fırladığında doğru kalbi kanatsın ve sevgililer kendileri pansuman yapsın bu yarayı aşk ile.
dedim ya nafile çözemediğim çok şey var şu fani yerde.
Her sebebi inan geçtim, şiire bıraktım kendimi yalansız ve yalın hali ile anlatımın huzuruna bıraktım bir dua ile.
Bilse ne çok sevmişsin
ki bilse ne çok kırılmışsın, kristallerin gözlerimizi kamaştırdı hüzünden, ah bilse...
(söylenmemiş söz kalmasın diye) - derin bir nefes kesiği içim...
Ne çok zaman olmuş sanki bu sayfada bu kalemi okumayalı
okuduğumda hep beni bir filmin içine hapseden bu kalem hangi kalp izin verdiğinde hapsinden azad ediyor...
ki kalemin yüreği kocaman bir meridyen
yazdıkça içime aşkı nakşeden
anladıkça ben kahrolan
biten
bitmesin istenen ah okunanlar.
Evet ne demiştim bir bilse idi şu içindekileri yüreğin, koşa koşa gelmez miydi (?) satırlarında kendini intihara keza böyle bir sevdanın sonu toprak olmalı ama iki cihandada huzur adına yani yaşanılan bir mutluluğun cennetteki devam hali.
Üzülüyorum
sevenlerin sevilmediğine de çözemiyorum inan bu muammayı ya ben safım
ya çok derin düşünüyor çıkamıyorum içinden ya da yanlış giden çok şey var. İsterdim ki eros'un oku fırladığında doğru kalbi kanatsın ve sevgililer kendileri pansuman yapsın bu yarayı aşk ile.
dedim ya
nafile çözemediğim çok şey var şu fani yerde.
Her sebebi inan geçtim, şiire bıraktım kendimi
yalansız ve yalın hali ile anlatımın huzuruna bıraktım bir dua ile.
vuslat deva'n olsun yaralarına*
sevgimle şaire'm
tebrikler şiire..