Çocuklar zamane değişmiş Sanki ömrümüzü sökecekmişçesine İnat Böyle yetiştirmedim çocuğumu Çocuğumun çocuğu Allah’ın bir zulmü Neden böyle olduğunu yorarım Tek ve ya da iki çocuk oluşu Sevgiyi veremeyişi mi Çocuklar öç alıyorlar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOCUKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOCUKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocuklar zamane değişmiş Sanki ömrümüzü sökecekmişçesine İnat Böyle yetiştirmedim çocuğumu Çocuğumun çocuğu Allah’ın bir zulmü Neden böyle olduğunu yorarım Tek ve ya da iki çocuk oluşu Sevgiyi veremeyişi mi Çocuklar öç alıyorlar
Çok doğru hocam sevgiye muhtaç olan her canlı gerekli ilgiyi görmedikleri an öç alırlar.... _______________________________Saygılar selamlar
Politik yanı bir tarafa, Türk insanı doğum konrol planına uyduğu için nüfusu azalıyor. Genç evliler uzun süre çokak yapmıyorlar. Doğan çocuklar da çok aziz oluyor be usta. Ne terbiye ediliyor, ne söz geçiriliyor. Sus, dur demekten anlamıyor, kendilerini merkez ve dokunulmaz buluyorlar. İyi nesiller dileği ile saygılar sunarım.
Çocuklar paylaşım bilmiyorlar.Egoist. Asi, hırçın. Kentleşmenin sonucu olsa gerek. Eğitim veremiyor ana baba. Çünkü çocuk sayısı az. Altına halı üstüne atlas olan ana babalar çocuklarına rüşvet dağıtıyor. Teşekkürler usta. Selam ve saygıyla.
Çocuklara Allah'ın bir zlmü dememeli, onları böyle görmemeliyiz. Onları yetiştiren bizleriz. Bir zulmeden varsa, zulüm varsa biziz.
Çocukların bütün arsızlığı, ya da huysuzluğu, tutarsız sevgi veya sevgisizliktendir. Eğer ilk çocuksa bu, kesin arkasından hemen bir kardeş gelmiştir. Kendisinin sevilmediğini ya da az sevildiğini hisseder. Anne babalar sevgi vermede dozu çok iyi ayarlamalı. Bir şeyler almak yerine, gerçekten sevdiğimizi çocuklarımıza hissettirmeliyiz..
saygılar.