(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HUZUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HUZUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mutluluk; bulsan hoş, öyle güzel ki, Para mı mevki mi? Bilmem ki nede. O servet bir sözcük; ‘tevekkül’ belki, Yahut ta; ‘şükretmek’ varsa sinede.
MERHABALAR SAYGI DEĞER ÜSTADIM..; YİNE HARİKA BİR FON İÇİ MESAJ DOLU VE YİNE ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI HER ZAMANKİ GİBİ ... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
"Tevekkül" ve "şükür"... Öylesine bizden ve öylesine uzak iki kelime.. "Ben" ve "daha" almış onların yerini.. ne yazık.. Kaleminiz ile çizdiğiniz resim ve yazdığınız her hece gönüllere köprüler kuruyor Seyfettin Hocam. Teşekkürler.. Sıhhat ve selâmet dileklerimle...
Tüm dünya insanlarının 'melal dolu haller' inin sözcüklerle çizilmiş acıklı, dokunaklı resmi idi sanki! İki resimde etkiliydi hocam! Selam saygılarımla kutluyorum.
Mutluluk; bulsan hoş, öyle güzel ki,
Para mı mevki mi? Bilmem ki nede.
O servet bir sözcük; ‘tevekkül’ belki,
Yahut ta; ‘şükretmek’ varsa sinede.
MERHABALAR SAYGI DEĞER ÜSTADIM..;
YİNE HARİKA BİR FON İÇİ MESAJ DOLU VE YİNE ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI HER ZAMANKİ GİBİ ...
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK .
SELAM VE SAYGIMLA