Yâr, dizinin dibinde her gün yatmak üzere Yad ellerden gelerek, “nerde?” diye sorarım. Pencerene uzanıp seni tutmak üzere Sarmaşık gül olur da duvarını sararım.
Kokumu senden alıp rüzgârlara salarak, Her yörede arayıp muhakkak ki bularak, Yoksan, yapraklarımı dağıtıp da yolarak, Esen yele tutunup tüm evreni tararım
Turnanın kanadına selamımı bindirip, Senin olduğun yere öncü diye gönderip, Habersiz gelenleri tekrar geri döndürüp, Ses, seda çıkmayınca, ümidimi kırarım
Şiire mısra mısra canımdan can katarak, Aşk üstüne yazılmış ne varsa göz atarak, İmkan olsa zamanı az daha uzatarak, Sayfa sayfa çevirip senden izler ararım.
Gelip çatınca ömrün son demi, son cuması Kalbim aşkla kavrulur durmaz hiç acıması? Ne zaman biter?Bilmem, gönlümün sancıması. Vuslatın saatini hep umuda kurarım
Üstümden esip geçti acılarım yel gibi, Sevdan önüne katıp sürükledi sel gibi, Bu aşk üç, beş gün değil, bir ömre bedel gibi. Doldururken vademi "değer" diye yorarım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖMRE BEDEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖMRE BEDEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine kalemine emeğinize sağlık, Tebrik ederim kalemin daim olsun, Yeni yılda, her şeyin gönlünüzce olmasını diler, Tüm beklentilerinizin gerçekleşmesini temenni ederim Engin yüreği selamlar Saygılar ve .de iyi seneler mutlu yillar
",,,, Üstümden esip geçti acılarım yel gibi, Sevdan önüne katıp sürükledi sel gibi, Bu aşk üç, beş gün değil, bir ömre bedel gibi. Doldururken vademi "değer" diye yorarım"
gerçekten sevmek böyle oluyor.. olmalı elbette.. yüreğinize sağlık saygılar
Çok çok güzel şiirler yazmanın yanında o şiiri sunuş da önemlidir. Şiirin kendisi mest ettiği gibi sunumu da mest etti bu sefer. Kısacası son derece haz olarak okudum ve dinledim, dinledim ve okudum...
Ellerine, emeğine sağlık...Sevda'ya da teşekkürler tabii ki...Müthiş bir seslendirme yapmış.
Gelip çatınca ömrün son demi, son cuması Kalbim aşkla kavrulur durmaz hiç acıması? Ne zaman biter?Bilmem, gönlümün sancıması. Vuslatın saatini hep umuda kurarım
Üstümden esip geçti acılarım yel gibi, Sevdan önüne katıp sürükledi sel gibi, Bu aşk üç, beş gün değil, bir ömre bedel gibi. Doldururken vademi "değer" diye yorarım.
NİLÜFER SARP
Şiirdi üstad..... usta yorumu ile şiire can katan usta kalemi kutluyorum Keyif aldım okurken kalemin susmasın ____________________Saygılar
Turnanın kanadına selamımı bindirip, Senin olduğun yere öncü diye gönderip, Habersiz gelenleri tekrar geri döndürüp, Ses, seda çıkmayınca, ümidimi kırarım
Kutluyorum canı gönülden her iki güzel yüreğede Çokça sevgiler sunarım..
Can ablam hecenin hecesi ve benim örnek aldigim kalem sevgili can siir sultan :) Kalemin yine cosmus tasmis duygular sel olup akmis sayfaya ayagi uyagi teknigi kurgusu ile bastan sona mükkenmel ötesi bir sevda siiri okudum.. Zaten siirin basligi cagri yapiyor saire gel sair beni oku okurken doyamayacaksin havasini veriyo cokca begendim canim ablam valla örnek aldigim kalemlerden birisin bir ustaca yazisin iki senin siirlerinin duygusu yarali yüreklere merhem oluyo basta bana ben siirlerindfe kendimi buluyorum okurken.. diger bir can ablam SEvdalinko da sesiyle renk katmis siir siir gibiydi..Kalemin kavi olsun siir düetinizi kutladim her iki can ablamin siir düeti nefisti ..Kalemini de seviyorum ablam ama seni cok cok seviyorum sevdalinko ablami da...Sevgimlesiniz....
Merhaba Nilüfer Hanim siirinizi cok begendim öyle icten bir duygu ile yazilmis ki doyum olmadi okumaya Ayagiyla uyagiyla kusursuz bir heceydi yürekten kutladim usta kalemizi her dem siirle.. Sevgi sevlam saygi ve dua ile
saygılarımla