(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
selpak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
selpak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanın içini acıtan yurdum gerçeklerinden yüreğine sağlık kutluyorum hani aklıma geldi de sımsıcak bir sevgi belki de karşılığı bedelsiz verilse bekledikleri belki de bu..Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle...
çocuğun ,belki de utana sıkıla satmak zorunda olduğu o mendile gerçekten paha biçilemez.orada satılan sadece mendil de değildir.çocukluğun yaşanmasına izin verilmemesidir en büyük acı da .tebrikler...
O çocuk diğer arkadaşlarını toplayıp şöyle demiş keçe "adama bi mendil satalım dedik,adam kırk dereden su getirdi,yok abi ticaret bitmiş bu ülkede..." Yüreğine sağlık...
Kısa ama duyarlı bir şiir. Yüreğimde acı çalışan çocuklar, ancak şiirlerimizle dokunuyoruz. Daha fazlasını yapabilsek keşke... Nice duyarlı şiirlere... Saygılar...
Ödülü kesinlikle haketmişsiniz değerli şair...
Candan kutluyorum.
Saygılarımla...