(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bulut şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bulut şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mızıkçı bir sulu göz gibi ağlamalısın sürekli yoksa nasıl büyür minik papatyanın ay sırçası bedeni
çok özenli bir anlatım tek kelimeyle ...çok sevdim şiirinizi...kelimeler nasılda yakışmış yerlerine büyüdükçe büyümüş şiir bakmayın bir kaç mısra olduğuna...
mızıkçı bir sulu göz gibi ağlamalısın sürekli yoksa nasıl büyür minik papatyanın ay sırçası bedeni
ve karınca,ve ayı,ve insan nasıl büyürdük sen ağlamasan merhametin yüzünden herşeyi sebeb bilip tepemize yağmasan,kafir mümin demeyip deniz olup,okyanus olup,buzdağı olup donmasan güneşi nasıl görürdük.
gecenin bi yarısı şu yaptığına bak be KEÇE şimdi ben nasıl uyuyacağım.
Göz pınarımdan geçerken Bir şaşkın bulut Değiverdi bir papatya gülüşe Yağdı Yağdı hiç durmadı Sicim gibi Yanaklarıma. *Kirazçiçeği* Sevgi yüklü saygılarımla.
bir
sulu göz gibi
ağlamalısın
sürekli
yoksa nasıl büyür
minik papatyanın
ay sırçası bedeni
çok özenli bir anlatım tek kelimeyle ...çok sevdim şiirinizi...kelimeler nasılda yakışmış yerlerine büyüdükçe büyümüş şiir bakmayın bir kaç mısra olduğuna...
tebrikler çok güzeldi..