(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALNIZ GECELER... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALNIZ GECELER... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Batıyor güneş yine Gündüzü sınırlayan ufukta Uzanmaz elim giden güneşi tutmaya Kalpte burukluklar oluşsa da Yalnız kalınan gecelerde İçimi bir korku kaplar Gönül yorgunluğum da Tutamıyorum gecenin karanlığında Gecelerime akan gözyaşlarımı Kimi zaman hıçkırıklarım Kimi zaman haykırışlarım Yalın duvara çarpıp gelirken Ümitsizlikler çöküyor yüreğime Her hıçkırıkda Her haykırışta Her damla gözyaşım da gücüm tükense de Gönül yorgunluğum da gecenin sessizliği Her gece Korku kasırgası oluştursa da Günün aydınlığını beklese de gönlüm Yinede her gece Kaderimi yazana El açıp dualarda dilim Bitmek bilmeyen yalnız gecelerde…
Yusuf IŞIK 04.12.2013
Ustacaydı okunası şiirbeğeni ile okudum Usta kalemi engin yüreği alkışlıyorum Kalemin susmasın usta ______________________________________Saygılar
aslında hepimiz haddinden fazla yorgunuz... yormayacak ve yorulmayacak nefeslere ihtiyacımız bundan... ama o yorgunluğun ağırlığı altında, apansız eziliveriyoruz bazen. anlamlandırılamayan ani şaşkınlıklar hep o anlarda başını uzatıyor ruhumuzdan, yaptığımızla kendimizi bile şaşırtıyoruz hatta...ağaran tan yerine karşı sigaranın dumanı gözlerini yakarken, yalnız kalınca yani, aslında artık hiç de önemli gelmeyen sebepleri degil, zamanı geri almanın imkansızlığını yenmenin yollarını düşünüyoruz ... sabaha dönen güne bakarken, kırılıp-kırdığın dostluğu onarmanın koskocaman yeşil bir ejderhayı yere sermekten daha zor gelmesiyle, üzüntün katlanıyor...gönül yorgunluğu, insanın içinin, gözünün, kalbinin, sevgisinin yorulmasıdır. beyhudelik duygusunun kapsayan küme olduğu zamandır. insanın içinin solduğu, kırıldığı, küstüğü, hayatın yüzüne manen ne senin diye gözlerini dikip baktığı, ama yanıt beklemediği zamandır. bütün sokaklara ve deniz kıyılarına ve dağ yamaçlarına arkasını dönüp, yüzü bir duvarın önünde öylece durmak istediği, ve artık, aslında, hiç bir şey istemek istemediği andır. anlardır. acı bir anlamaktır. anladığında kilitli kalmaktır....Yorgunluktan bunlar hep....
Değerli üstad,kutluyorum kaleminizi ve yüreğinizi...Azaplar, gönülleri sarmasın asla...saygılar.....