(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAH_MAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAH_MAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aldatan aldanandır ama hayat asla bir oyun değildir ama bizler ne yazıkki hayatın pionlarıyız desem..... tebrikler üstad, herzamanki tadındaydı... saygı ve kocaman selamlar gönderiyorum...
piyonları oynuyorum aga... sıkışacağım yer mi kalmış... kaleye almazlar, filler kaçacak yer arar, atlar desen bizim üstümüzde, veziri hiç sorma, şah desen karnını kaşıyor...
yıldız hanım kazanmak yada kaybetmek flu bir kavramdır,İnandığı işi yapan bir insanın lugatinde kaybetmek yada kazanmak diye diye bir kelime yoktur...zarını atar ve kabul eder sonucunu,oyun biter...bir başka oyuna saklar kendini,devir daim işte,hayat işte...
yaptiginiz her isi(oyunu,sporu v.s) hayatla özlestiriyorsunuz... yani hangi isin ucundan tutsaniz kacinilmaz son aklinizin bir kenarinda,farkindamisiniz bilmem ama biz hep mat olanlar tarafindayiz..
ya sıyrılırsın ya sıyırır :)
kutlarım