(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLUŞUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLUŞUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendi mezarına kök salan ağaç Bulutu ağlatır bakışlarıyla
Yüreği güzel hemşehrimin inci taneleri gibi gönlümüzü aydınlatan, düşündüren ve dersler çıkarmamızı sağlayan dizeleriyle mutlu ve umutlu olduk. Kaleminiz ve o güzel yüreğiniz sağolsun. Selam, saygı ve sevgilerimmi sunuyorum efendim. Rabbime emanet olunuz.
Sıkıntılı bir hayatın yüzüne bakarken ağaç, başka bir dünyaya salar köklerini gönülsüz. Gözlerinden yayılan mavi ışığında sessizce kaybolur hazan... Elinden tutar sararmış kuru yapraklar ki ölümdür köklerinden çekilen... Bir sonbahardır yaşatan, baharın sonu başka bir hayattır Ağlar, çok ağlar... Dallar ağlar yeşillerinde, bulut ağlar... Sevda ile kamaşır içi vazgeçer kendinden, bir bilinmezliktir dayanılmaz özlem...
Sadece iki dizenin bana çağrıştırdıkları... Ve daha yazamadığım nice anlamlar... Kutlarım dost, hanenize selamlar...
Hüzün, ümit, yalnızlık, beklenti hepsini nasılda harmanlamış, nasılda resmetmiş hayatı, geçen zamanı...
Kaleminiz baki olsun...