(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAMLA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAMLA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Derin mânâyla yorumla, aslım su ile yudumla, "Kütükcü" damlayı yordu, yanlış kademi sorumla!. Hayat ince dokunuştur, hasır bilezik kolumla! Ummanda damlayı buldu, "yandım" dedi ensonunda!. .......kadiryeter
Can, özüne bürünmeye başlayanda; şairden, böyle kelâmlar damlar... İlmî derinliğe inebilmek; yaşlılığın enbüyük bahşişidir. Acıyanlar bilemez ki.
Bu kadarlık yeter mi, Ustam?... on paralık anlayabildim mi?.
Sağlık dileğim ve Selâmımla... Bir, Trabzon Uşağı Kadir Yeter.
w.edebiyatdefteri.com/siir/789356/damla Mustafa KÜTÜKCÜ (muhacir bozkurt) 20.12.2013 – DENİZLİ.
Kemal Bey Kardeşim, Kafiyede cinas düşünerek yazmamıştım. Dikkat çekmek istediğim şey sadece kendimizi bilmek idi. Okuyan her insan farklı şeyler düşünebiliyor ve kendine göre bir anlam verebiliyor ise şiirden maksat hasıl olmuş demektir. Teşekkür ediyor, muhabbetle selâmlıyorum.
Elhamdülillâh biz yaratılışa inanıyoruz bir yaratıcının varlığına da inanıyoruz Hülvani Bey Kardeşim. Allah (Celle Celâlüh) inançsızlıktan muhafaza eylesin. Son nefesimizde iman ile huzuruna alsın inşaallah. Sıhhat ve selâmet diliyorum.
yüreğine sağlık
muhabbetlerimle