Sakın beni yanlış anlama Mira Fark edilmeyecek kadar değilim Lakin yine de yaz bir köşeye derim, Kanat takıp bulutların üstünde uçuyormuşum sanki Aklım, başımı terk-i diyar durumunda ahvalim
Hadi tut ellerinle elimi Mira ısınsın içim Zira söylemeye ne hacet Nasılsa seyirdesin, İyi tanırsın beni çabuk eser gürlerim Med cezir gibi gel gitlidir hislerim Ne fikrim bellidir ne de emelim Tabir-i caiz ise Saman alevinden hallicedir öfkem Bir de kusursa eğer, tamam az buçuk da fevriyim.
Korkma! Korkma Mira Gönlünde dağ kümesi olup içini daraltmak değil niyetim En fazla tuz tanesi kadar kalabilsem güncende Vallahi arşa çıkar sevincim. Hadi durma Aydınlat yüreğimi Mira Yüzüm gözüm inan geceden beter kara Bir de içimi görsen O lahza alnına siyahları bağlarsın
Aslında şiir değil yazdıklarım bilirim Mira Kaliteden aciz, bir o kadar da ucuz, Kalibresi düşük doğuyor bugün kelimelerim Yürek atışlarıma say iyisi mi Belki sana adınla seslenmek isteyişimdendi Yüreğimi kalemimle bir kez daha ezişim
Anladım Mira anladım zorlama kendini Yüzünün şeklinden şemâlinden belli Diyorsun ki aleni, olsan da bir... olmasan da Nasıl aşarsan aş bendini.
Durma! Ortaya ser beni dolandırmadan tümceyi Ya da içini kemiren öznesine münhasır düşünceni Alışığım ben, gidene de kalana da billahi Bir çırpıda deyiver hadi sen de herkes gibi Zaten bu yüzden değil miydi sana yanaşmalarım Mira Tıpkı arsız bir kedi gibi......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_MİRA' ya (ARSIZ KEDİ GİBİYİM) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_MİRA' ya (ARSIZ KEDİ GİBİYİM) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oy canım benim.... bizim de bir kedimiz oldu artık :) gerçekten bu kedi bizim ben bile inanamıyorum. şair ya yaşadığını ya yaşayacağını yazarmış derler... iyice inandım...
:)))