Küstüm elife nûn-a ayn-a ğayn-a ve sâd-a Kendime küstüm a ya b ye, vav-a ve şâd -a Minik kedime küstüm, her lisandan harflere Cümlelere yol izan bilmeyen tariflere Denize, ağaçlara toza dumana küstüm Çünkü tam yürek üstü ben tepe taklak düştüm.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_KÜSTÜM_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_KÜSTÜM_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreyine sağlık küsmek doğru olsaydı üç günden fazlası yasaklanmazdı en iyisi hepsiyle barışmak daraldığımızda El KABİD,bolluğumuz genişliyimizde El BASİT,sıfatı zatlarına sığınmalıyız; Çünkü sığınak Er RAHİM'dir...Çok güzel bir beyt okudum hazzını duyumsayarak saygıyla selamlar...
Kimi zaman olur böyle..Sanki onca zaman ,onca duyguyu bölüşen siz değilmişsiniz gibi söküp atmak istersiniz ne var ne yoksa etrafınızda..Alfabelere küsersiniz,hiç bir sözcük,hece,şiir ,vs..kafi gelmez duygunuzu dillendirmeye..Ama geçicidir..Çünkü bilirsniz ki başka sığınacak eş,dost,arkadaş yoktur alfabelerden başka...
Hangimiz küsmedik ki bişeylere, birilerine ...ama küsmekten başka çareler aramalı derim...yine de...tepkisiz etki olmaz tıpkı etkisiz tepki olmayacağı gibi her şey çift taraflı yürür be canım...belki yanlış anlama, belki yanlış algılama, anlatamama, anlatmama, anlayamama, anlamlandıramama, ohooo o kadar çok nedeni olabilir ki...
çoğu zaman ağzından çıkan ile kafandan yüreğinden geçen bile birbirini tutmazken ...başkasının ağzından çıkanın yüreğinden geldiğini yada yüreğinden geldiği şekliyle ifade edebildiğinden nasıl emin olabiliriz ki...
insan büyük muamma....
geçer bitanem olur bazen böyle dönemler...geçer..sabır ...derim sabır...onun lütfu hepsini siler süpürür gider inan.Hiç bir şey kalmaz.
“Kötü bir döneme girdiğinde ve her şey sana karşı gibi göründüğünde, bir dakika bile dayanamayacakmışsın gibi geldiğinde, SAKIN PES ETME !! Çünkü işte orası “gidişatın”(kaderinin) değişeceği yer ve zamandır” diyor Hz. Mevlana