hafif acılar konuşabilir ama derin acılar dilsizdir zulum denince insandan başka söylemek yersizdir şairin dediği gibi ben en çok insansan korktum anne insanın kendi ırkına bunca zulmu bilen varmı nedendir
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
nedendir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
nedendir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Derin acılar konuşmayla bir yerlere varılamayacağını bilecek kadar tecrübelidir...onlar sadece vakti gelince, gerekeni yaparlar artık...O vakte gelene kadar o acı bütün söz hakkını kullanmış ve artık sözle, sözde gerçekliği istemediği için...onca zaman dışa vurmadan içinde biriktirdiği güçlü sessizlik ile doğurduğu fiile , direkt can verir...
kırılma noktası dedikleri yer işte tam da burasıdır işte...
hafif acılar konuşabilir ama derin acılar dilsizdir zulum denince insandan başka söylemek yersizdir şairin dediği gibi ben en çok insansan korktum anne insanın kendi ırkına bunca zulmu bilen varmı nedendir... SÜPER TEBRİKLER
Derin acılar konuşmayla bir yerlere varılamayacağını bilecek kadar tecrübelidir...onlar sadece vakti gelince, gerekeni yaparlar artık...O vakte gelene kadar o acı bütün söz hakkını kullanmış ve artık sözle, sözde gerçekliği istemediği için...onca zaman dışa vurmadan içinde biriktirdiği güçlü sessizlik ile doğurduğu fiile , direkt can verir...
kırılma noktası dedikleri yer işte tam da burasıdır işte...
Güzel bir eserdi.Kutlarım gönülden.Saygılarımla.